1

Onderwerp: En weer een nieuweling ....

Hallo allemaal,

Mijn naam is Simone en ik ben 34 jaar.
Na heel wat maandjes (eigenlijk al ruim een jaar) regelmatig dwalen over/door het forum heb ik eind augustus toch ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en heb me 'officieel aangemeld'.

Met veel plezier, bewondering en aandacht val ik regelmatig van verbazing in verbazing ... wat een prachtige taarten allemaal!!
Heel leuk om te zien: en wat knap al die inspiratie van jullie allemaal. En zo schitterend gemaakt.

Vorig jaar september heb ik voor het eerst een taart gemaakt voor de eerste verjaardag van ons dochtertje Lara.... een Woezel en Pip taart en wat cupcakes voor de kids. Heel stiekem was ik toch een best trots op mezelf.
Ben meestal niet zo crea ... en toe het geduld uitgedeeld werd stond ik niet vooraan zullen we maar zeggen.

Toen m'n neefje in mei werd geboren heb ik de kersverse ouders getrakteerd op cupcakes (wit met blauw) dat was ook zo leuk om te doen.

Over twee weken wordt onze kleine meid alweer 2 jaar. Ook dit jaar wil ik een dappere poging doen om een taart te knutselen ... een nijntje taart en cupcakes .... ben zo benieuwd of die ook een beetje wil lukken.
Ben al druk met voorbereiden, in verband met eeuwig tijdgebrek ....

Jullie voor nu alvast dank voor alle inspiratie en informatie!

Groetjes,
Simone

Re: En weer een nieuweling ....

http://i56.tinypic.com/2exubuv.jpg

Dit was de taart voor de eerste verjaardag van m'n dochtertje.
Ik hoop dat ik hem goed heb toegevoegd....

3

welkom!

kijk op www.carola-taartjes.hyves.nl voor mijn taartjes...
en bij deze iedereen bedankt voor de inspiratie en ideeen!

4

welkom

groetjes ellis mama van 3 bengeltjes en 1 engeltje