1

Onderwerp: wie helpt me met de patchworkcutter bow?

Hoi,
Ik vroeg me af of iemand mij uit kan leggen hoe ik de patchworkcutter bow moet gebruiken? Het lukt me niet om mooie strikken te krijgen, ik had ze uitgestoken maar dit geeft niet echt een mooi resultaat.
Wie helpt me verder?

ik heb een naam gevonden voor mijn nieuwe hobbywinkeltje:
Just Sweet!  keekies

2

Re: wie helpt me met de patchworkcutter bow?

Ik heb ze zelf niet, maar normaal gesproken steek je de PWC uit (daar gebruik je het liefst mexican paste voor) en details dust of schilder je. Als het goed is, zit er ook een gebruiksaanwijzing bij.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

mamma van Noa schreef:

Hoi,
Ik vroeg me af of iemand mij uit kan leggen hoe ik de patchworkcutter bow moet gebruiken? Het lukt me niet om mooie strikken te krijgen, ik had ze uitgestoken maar dit geeft niet echt een mooi resultaat.
Wie helpt me verder?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/extr … 3cc69f1125

wat voor paste heb je gebruikt? en hoe heb je ze uitgestoken. Het  namelijk aan zoveel dingen liggen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

tirza ik heb fondant met tylose gebruikt en de pwc er ingeduwd. maarr ik vind het plat zo'n rare strik, ik had het idee dat je ze ook wat kunt vouwen ofzo dat je een beetje 3d strik krijgt.

Just Sweet!  keekies

volgens mij zijn pwc's niet bedoelt om die nog te vouwen.
Wat je wel kunt doen, is de strik nog een keer uitsteken, en dan een deel lossnijden, dus en die er nog een keer opplakken. Net als bij 3D kaarten zeg maar, snap je wat ik bedoel?

dit is trouwens het plaatje van de pwc-site zelf, even voor het idee:

http://www.patchworkcutters.com/images/zoom/plaques/BOW%20SET.jpg

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

ik ga het straks zo eens proberen. dank je wel alvast en ik laat het resultaat nog wel zien hier!

Just Sweet!  keekies