1

Onderwerp: schiften van After Eight vulling!!!!

ik heb nu al een paar keer gehad dat het mengsel van de slagroom en after eight begon te schiften en nu net weer :S:S wat doe ik fout??? en hoe kan ik dit voorkomen??

heb het voor vanmiddag nodig dus straks maar weer naar de winkel en dan maar dubbele portie halen voor het geval dat!!!!

vindt het een lekkere vulling maar wel een dure op deze manier als het steeds niet lukt :(:(

2

Re: schiften van After Eight vulling!!!!

Goed af laten koelen en goed opkloppen.
Ik heb em 1x gemaakt (erg lekker)  :9  en ging toen wel goed.

suc6 :thumb:

3

Idelet schreef:

Goed af laten koelen en goed opkloppen.
Ik heb em 1x gemaakt (erg lekker)  :9  en ging toen wel goed.

suc6 :thumb:

dat is dus het euvel het opkloppen duurt al heel lang en dan denk ik eindelijk hij wordt dikker gaat het in de schift :(  :(.... en het heeft in de koelkast gestaan en klop het op flinke snelheid dus geen slakkentempo....

4

hmm, dan weet ik het ook niet meer...
misschien heb ik toen geluk gehad :lol:

5

Ik verwarm de slagroom langzaam met de after eight. En als alles is opgelost, laat ik het goed afkoelen. Eerst op het aanrecht en dan een nacht in de koelkast. De volgende dag opkloppen en geen problemen gehad. Heb de vulling nu 4x gemaakt en altijd goed gegaan.
Misschien was het bij jou dan toch nog niet koud genoeg?

Er is altijd wel een reden om een taartje te maken!
groetjes Ellen

6

Ellen63 schreef:

Ik verwarm de slagroom langzaam met de after eight. En als alles is opgelost, laat ik het goed afkoelen. Eerst op het aanrecht en dan een nacht in de koelkast. De volgende dag opkloppen en geen problemen gehad. Heb de vulling nu 4x gemaakt en altijd goed gegaan.
Misschien was het bij jou dan toch nog niet koud genoeg?

ik denk inderdaad dat ik het niet goed heb laten afkoelen.... heb het wel laten afkoelen op het aanrecht maar niet in de koelkast... dus voor de volgende keer ga ik dat zeker doen dan maak ik het een dag van te voren kan het de hele dag en nacht in de koelkast staan :D :D ...
ik heb het nu met slagroom en stukjes after eight gedaan. is ook wel lekker en wat anders :D

thnks voor de reacties ;)