1

Onderwerp: hallo

hallo,

mijn naam is Nathalie en heb me zonet geregistreerd  :)

ik ben gehuwd en mama van een prachtige dochter Liese, 8 maand oud.

ik ben al een paar keer op de site komen rondsnuffelen, maar heb nu toch de stap gezet om aan het bakken te gaan  :P

Liese wordt in december 1 jaar en ik zou heel graag zelf haar verjaardagstaart willen maken, dus ga ik nu al beginnen oefenen.

ik heb al een beetje 'bakervaring' maar dan gewoon simpele dingen als cakes, wafels, koekjes, flan bresilienne en krieken- en aardbeientaart.
Ik ben bijlange nog niet toe aan de meesterwerken die je hier op de afbeeldingen allemaal ziet.

alle hulp en goede raad is dus meer dan welkom  :thumb:

2

Re: hallo

HI Nathalie,

Leuk he dit forum....je zult zien dat het lang niet altijd zo moeilijk is als je denkt...Gewoon de dingen proberen en vaak valt het hartstikke mee en komen er de mooiste creaties van  :Y

Ik ben ook nog niet zo lang aan het bekleden en decoreren maar met behulp van dit forum kom ik een heel eind. Heb helaas niet zo heel veel tijd om vaak te reageren of foto's te plaatsen en zo maar ik kijk en lees bijna elke dag wel een en ander.

Heel veel plezier mooie taarten maken!
O'ja, misschien is een puzzleplaatjes taart wel iets voor je dochter...niet zo heel moeilijk maar wel heeeeel leuk om te doen. Hello Kitty is zo schattig!

Groetjes, Willemijn

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl