1 Laatst bewerkt door passion4baking (02-09-2010 17:26)

Onderwerp: oreo cheesecake cookies

Dit is oreo cheesecake cookies de resept vindt je op 
obs: gebruik det vertaalknap
http://www.passionforbaking.com/oreo-ch … e-cookies/

http://www.passionforbaking.com/wp-content/uploads/2010/08/DSC_0789.jpg

2

Re: oreo cheesecake cookies

hmmm ziet er heerlijk uit. Echt mijn fav's zou het mogelijk zijn dat ze nog lekkerder zijn dan de oreo balls ???  :9

It takes a long time to become an old friend

Bedankt het is heerlijk! :)

4

Wat ziet dat er lekker uit en wat een mooie site heb je ! ( Ik neem aan dat het je eigen site is? )

Carpe Diem !

5

oh... die zien er lekker uit... blij dat ik genoeg zweeds kan lezen om dit te begrijpen én oreocookies én philadelphia in huis heb....  :Y

A cake a day, keeps the doctor a way (if only that would be true)

monique63 schreef:

Wat ziet dat er lekker uit en wat een mooie site heb je ! ( Ik neem aan dat het je eigen site is? )

Bedankt monique63 ja het is mijn blogg!

TouTaarT schreef:

oh... die zien er lekker uit... blij dat ik genoeg zweeds kan lezen om dit te begrijpen én oreocookies én philadelphia in huis heb....  :Y

Bedankt TouTaarT maar het is in het Noors maar zweeds en Noors is bijn het zelfde.
Ben jij zweeds dat je het kant lezen?

8

Had je informatie gelezen en las dus dat je nederlands/noors was maar in Zweden woont....dus dacht dat alles dan wel in het Zweeds geschreven zou, dacht al wat goed van me dat ik ook Zweeds kan lezen, want mijn Noors is 'beter'...  :grr:  dat verklaart een hoop (wegstrepen extra talenknobbel)

We zijn de afgelopen 2 jaar naar Noorwegen op vakantie geweest (en ook zweden) en dan leer je al doende wel lezen

A cake a day, keeps the doctor a way (if only that would be true)

TouTaarT schreef:

Had je informatie gelezen en las dus dat je nederlands/noors was maar in Zweden woont....dus dacht dat alles dan wel in het Zweeds geschreven zou, dacht al wat goed van me dat ik ook Zweeds kan lezen, want mijn Noors is 'beter'...  :grr:  dat verklaart een hoop (wegstrepen extra talenknobbel)

We zijn de afgelopen 2 jaar naar Noorwegen op vakantie geweest (en ook zweden) en dan leer je al doende wel lezen

Ok wat leuk dat je dat geleerd hebt.
Ha en riktig God helg