Onderwerp: voor 2 zusjes...totaal anders
Ik heb dit weekend 2 taarten gemaakt voor mijn 2 achternichtjes. Zondag vierden de meiden hun verjaardag. Zaterdag maakte ik de taarten. Precies een jaar geleden overleed mijn tante, de oma van deze meiden. Mijn tante was mijn grootste taartenfan, dus wel speciaal om die dag voor haar kleinkinderen te taarten.
Laura wilde een meisje in ondergoed met een stapel kleren ernaast, ze noemde het zelf een mode taart. Maar het blote meisje was wat lastig, dus samen voor dit ontwerp gekozen. Ben zelf erg blij met de taart, kleuren vind ik super. Eén aandachtspuntje voor de volgende keer: ik heb meestal poppetjes zonder nek, dus nu echt opgelet, meisje een nek gegeven. Ze lijkt wel een giraf... Verder mijn allereerste pump, die wil ik vaker maken.

Haar zusje wilde totaal iets anders. Een paardje in de wei, kijkend naar een rivier met 2 dolfijnen.

Ik was zo bezig met de taarten dat ik helemaal vergeten was een verjaardags cadeau voor de meiden te kopen. Dus zondagmorgen voor vlak voor vertrek deze gemaakt:

Meiden blij, ik blij.... (en ik denk mijn tante ook)
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com