Onderwerp: Alweer een nieuwe

Hallo iedereen,

Ik wou me graag even voorstellen, ik ben ook nieuw op deze site.  Mijn naam is Peggy, ik kom uit Antwerpen - Belgi

2

Re: Alweer een nieuwe

Hallo Peggy,

Welkom op het forum! Ik ben zelf ook pas sinds kort actief bezig met taarten bakken en decoreren. Het forum is hartstikke handig. Als je iets wilt weten zoek je het op, of je stelt een vraag en de nuttige tips komen op je af!

Succes met de taart voor je dochter en je andere projecten!

Groetjes Ingrid :+

3

Re: Alweer een nieuwe

Hoi Peggy,
Welkom hier en ik kan je zeggen dat het er hier heel leuk aan toe gaat. Stel een vraag en je krijgt altijd wel een reactie (of meerdere). Ik kom hier zelf ook pas sinds een paar dagen maar vind het erg leuk. Ik ga morgen voor mijn 1ste prinsessentaart voor een nichtje. Ben benieuwd wat het gaat worden en het resultaat zal ik natuurlijk showen.
Gr. Fatima

Groetjes Fatima

4

Re: Alweer een nieuwe

Ha die Peggy!

Leuk dat je je ook hebt aangemeld op deze site en bij dit gezellige forum!
"Te hoog gegrepen" is het niet hoor, juist leuk om te proberen, te oefenen en om er uiteindelijk achter te komen, dat het je heel goed afgaat ;)
Ik wens je heel veel succes met de prinsessentaart voor je meis en als er vragen zijn: fire away!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Re: Alweer een nieuwe

hoi Peggy, ik ben ook van Antwerpen! ik had juist in het andere topic van jou gevraagd van waar je was maar nu weet ik het. als je info nodig hebt of adresjes of zo, mag je me zeker altijd mailen hoor. of als je eens verzendingskosten wil delen van de webshop, en ik moet ook juist iets hebben, dan kunnen we delen h

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

Re: Alweer een nieuwe

Hoi iedereen,

Bedankt voor de leuke reacties.  Ik vind het erg fijn.  En ik denk dat jullie hulp in de volgende weken zeer welkom zal zijn.  Bedankt alvast.

Hoi Catherine,

Als je me tips kan geven voor goeie winkels zijn die zeker welkom.  Op dit moment heb ik enkel wat leuke dingen gevonden bij Aveve in Merksem, maar da's ook maar zeer beperkt.
En wat dat delen van die verzendingskosten betreft, super idee.  Ik ben er alleen nog niet uit wat ik wil bestellen, er staat zoveel leuks in de webshop, dat het moeilijk is om te kiezen.  Ik ga vanavond nog eens uitgebreid kiezen en dan laat ik het je wel weten.  Kan ik je ook gewoon mailen?

Groetjes,
Peggy