Onderwerp: Tips voor 40 jaar in dienst
Mijn vader is 40 jaar in dienst bij Philips en NXP Semiconductors.
Hiervoor organiseren mijn ouders een high tea in een chique kasteel. Als verrassing wil ik een taart maken en deze bij de rest van de lekkernijen op het buffet laten zetten. Maar wat voor een taart???
Het hoeft geen super grote te zijn, wat ze hebben dus nog een hoop andere dingen besteld voor op het buffet. Er komen ca. 70 gasten. Ik dacht zelf aan 28x28cm vierkant of 28cm rond.
En dan de bekleding..... Het is een chique locatie, en ik wil mijn taart eigenlijk ook een beetje als visitekaartje gebruiken. Wellicht dat er nog opdrachten uit voortvloeien, wie weet. Het kasteel is namelijk ook een geliefde trouw- en trouwfeestlocatie. En ook nog eens een oude werkgever van me....
Persoonlijk houd ik ook niet zo van namen en logo's op taarten. Maar het moet natuurlijk ook geen bruidstaart lijken.
Ik zat zelf te denken om de taart te bekleden met witte fondant met print van een leuke impressiemat met verschillende sooreten bloemen (die ik pas gekocht gekocht heb en heeel graag wil gebruiken ) en dan een strik erop in de kleuren van de logo's van Philips (Blauw) en NXP (Oranje-Blauw-Groen).
Of een blauwe taart met print en strik van oranje en groen.
Wat vinden jullie? Hebben jullie nog leuke ideëen.
Ik vind mannentaarten zo moeilijk.....
Groetjes, Wendy