1 Laatst bewerkt door Karin's taarten (28-08-2010 19:11)

Onderwerp: Hippe vogel

Sinds ik taarten bak, bekijk ik de wereld om mij heen met hele andere ogen. Zo zie ik ineens geweldige kleurencombinaties... voor mijn  taarten! Of zie ik geweldige afbeeldingen... voor mijn taarten!
Zo zag ik in de folder van het Kruidvat een afbeelding van Hippe Vogel.
En zie hier mijn taart... van Hippe vogel!
http://1.bp.blogspot.com/_oFaVA2iQDKk/THgqq44T7EI/AAAAAAAAAiQ/B98OVsJMCig/s1600/IMG_5001.JPG

Groetjes Karin (van Karin's taarten)
www.karinstaarten.blogspot.com

2

Re: Hippe vogel

Haha, ik heb gisteren de vlaggetjes van deze hippe vogel gekocht, lijkt wel een beetje op jojojanneke ! Mooi taart, leuk bedacht!!  :Y  Hoe heb je die witte rand gemaakt?

Groetjes Tamara

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

3

ja ik heb dat ook gezien bij de kruidvat,ik heb die etagere ervan,toen dacht ik ook dat is leuk voor een taartje,leuk hoor!

citroentje schreef:

Haha, ik heb gisteren de vlaggetjes van deze hippe vogel gekocht, lijkt wel een beetje op jojojanneke ! Mooi taart, leuk bedacht!!  :Y  Hoe heb je die witte rand gemaakt?

Groetjes Tamara

Heb vande PME flower blossom XL de blaadjes afgesneden (dan heb je dus halver rondjes)

5

He Karin, bedankt voor je reactie, maar ik snap het niet?? Ik bedoel dat rondje onder de vogel, is dat een heel rondje of een randje  :o  sorry :)

Die snap ik dan weer wel!
Je kunt ook kleine rondjes door midden snijden en daar een randje van maken...toch?!?!

7

haha, gesnapt  :D  thanx!!

Super leuk!!!
heerlijk vrolijk

9

Leuke taart!
Ik heb hetzelfde, sinds ik taarten bak zie ik patroontjes, kleuren combinaties waarvan ik denk ... leuk onthouden, misschien voor een taartje.

10 Laatst bewerkt door Karin's taarten (28-08-2010 23:13)

citroentje schreef:

He Karin, bedankt voor je reactie, maar ik snap het niet?? Ik bedoel dat rondje onder de vogel, is dat een heel rondje of een randje  :o  sorry :)

Het is een randje.
Ik leg het je gewoon nog een keertje uit  :)
Neem de bruine bloem op mijn taart (uitsteker PME flower blossom XL). Dit bloempje heeft 5 bruine bloemblaadjes, zeg maar.
Die heb ik er vanaf gesneden (maar dan van een wit bloempje..) en dan hou je halve rondjes over. Stuk voor stuk heb ik deze langs de groene cirkel gelegd.

Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd  :Y  :nooo ...?

jootjekadootje schreef:

Die snap ik dan weer wel!
Je kunt ook kleine rondjes door midden snijden en daar een randje van maken...toch?!?!

Lees net deze uitleg...
Veel duidelijker  :Y !
En kort en bondig!

12

Superleuke taart!

13

:D

Karin's taarten schreef:
citroentje schreef:

Het is een randje.
Ik leg het je gewoon nog een keertje uit  :)
Neem de bruine bloem op mijn taart (uitsteker PME flower blossom XL). Dit bloempje heeft 5 bruine bloemblaadjes, zeg maar.
Die heb ik er vanaf gesneden (maar dan van een wit bloempje..) en dan hou je halve rondjes over. Stuk voor stuk heb ik deze langs de groene cirkel gelegd.

Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd  :Y  :nooo ...?

Karin!!!! Ik snap het!!!! Bedankt !!!

14

mooi taartje hoor, heel erg leuk..waar het kruitvat al niet goed voor is..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

Hele leuke taart! Ik heb de kartonnen bewaardoos ervan gekocht en vond het plaatje ook al zo leuk voor een taart ;)

16

Geweldig!

Groetjes van Esther

17

Da's toevallig! Ik heb net mijn buurmeisje aan de deur gehad met de etagere van het Kruidvat, en ze wil graag haar verjaardagstaart met dat vogeltje.

Ik had nog geen idee wat ik er mee moest gaan doen, maar nu wel! Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik jouw taart als inspiratie gaan gebruiken!

Knuppels en rusjes,
Kirsten

18

Prachtige taart !! :thumb:

19

mooi hoor. Ziet er prachtig uit. :thumb:

20

Hele leuke vrolijke hippe vogel...  uhhh taart! :lol:

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

MamaCorné schreef:

Da's toevallig! Ik heb net mijn buurmeisje aan de deur gehad met de etagere van het Kruidvat, en ze wil graag haar verjaardagstaart met dat vogeltje.

Ik had nog geen idee wat ik er mee moest gaan doen, maar nu wel! Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik jouw taart als inspiratie gaan gebruiken!

Tuurlijk niet.
Ik kan geen beter compliment krijgen!

22

Grappig, ik heb meteen toen ik die folder van het kruidvat binnen kreeg de bordjes gekocht om er een taart mee te gaan maken. Ben er nog niet an toe gekomen, maar nu ik deze zo zie, begint t toch wel te kriebelen. Binnenkort maar snel aan beginnen. Super leuk en vrolijk!!!

23

hahah, ik heb ook de bordjes etagere servetten én tafelkleed én vlaggetjes gekocht. gaan mijn dametjes geheel in stijl met hun verjaardag. Deze taart had ik erbij precies in mijn gedachte....wat grappig !!

gr seija

back in the world of baking !!

24

Hoi Karin,

Mooi gemaakt! Ik hoop dat mijn taarten ook ooit zo mooi mogen worden.
Ik ben gisteren begonnen met mijn eerste creaties, ik zou ze ook heel graag met foto´s op de site zetten maar dat lukt mij niet...
Zou jij mij kunnen vertellen hoe ik foto´s moet uploaden?
Als ik daar namelijk op klik krijg ik een hele rare url in mijn scherm....

Groetjes van Daniëlle.

DaniellevdV schreef:

Hoi Karin,

Mooi gemaakt! Ik hoop dat mijn taarten ook ooit zo mooi mogen worden.
Ik ben gisteren begonnen met mijn eerste creaties, ik zou ze ook heel graag met foto´s op de site zetten maar dat lukt mij niet...
Zou jij mij kunnen vertellen hoe ik foto´s moet uploaden?
Als ik daar namelijk op klik krijg ik een hele rare url in mijn scherm....

Groetjes van Daniëlle.

Hallo Daniëlle.

Ik ben niet zo goed in het uitleggen van technische dingen, maar ook met deze vraag kun je weer terecht op dit forum.
Vul bij "zoeken" als (sleutel) woorden: "foto's plaatsen"en klik als forum te doorzoeken: "over de site" aan.
Dan zul jer zien dat meer mensen dit probleem hadden en gelukkig hebben anderen er weer een oplossing bijgezet. (er is zelfs een How to van gemaakt op You tube.
Succes ermee en succes met bakken.

Over de site