Onderwerp: Shrek en Fiona
Dit is de laatste taart die ik heb gemaakt voor we vrijdag op vakantie gaan.
Nou ik ben nu echt aan vakantie toe!
Wat een klus zeg deze taart! (ik zat er gisteravond even doorheen.....)
Het plaatje heeft eeuwen geduurd. Ik ben erg tevreden over Shrek maar ik vind Fiona echt een verschrikkelijk lelijk mokkel! Maar wat ik ook probeerde, het werd alleen maar erger. Dus toen maar besloten haar zo te laten, niet meer druk om maken! En nu zie ik ook dat ze wel een heeeele diepe decolete heeft! Ik heb 'm iets anders gemaakt dan het voorbeeldplaatje.
Hij is voor een jongetje die bij Iwan op de peuterspeelzaal zat, hij blijft nog een jaartje en Iwan gaat naar de basisschool. Zijn moeder was erg enthousiast over mijn taarten dus wilde ze heel graag deze taart. Hij is pas voor 13 aug. maar omdat ik dan op vakantie ben komt ze hem morgen halen en vriest ze 'm in. Ik hoop toch zo dat dat goed gaat........
Vulling is 1 laag slagroom en 1 laag aardbeienbavarois (op verzoek)
Het is een 25x25, dus goed voor 20-25 personen. Ik heb hier €35,- voor gevraagd, vinden jullie dat teveel? Ik had zelf het idee dat de moeder van Enzo het weinig vond. Mijn familie vind dat ik voor dit soort moeilijke puzzelplaatjes meer moet vragen, ook gezien het aantal uren dat ik erin heb gestoken (ik denk wel een uurtje of 10 bijelkaar)
Nu doe boel opruimen, en dan voorbereiden voor de vakantie, jullie kennen het wel: wassen, strijken, boodschappen, lijstje hier, lijstje daar, nog even naar de bieb, huis schoon achterlaten... Pffffffffffff lekker ontspannend he??
Groetjes,
Chantal