Onderwerp: Heel wat taartjes.........
.......mocht ik maken deze week!
Alles wat ik tot nu toe gemaakt heb heb ik op mijn profiel op hyves gezet. Hier zien mensen de foto's en vragen ze zomaar ineens of ik voor hen ook een taart wil maken. Wel heel erg leuk, maar ik ben natuurlijk nog lang niet zo goed als de meeste hier. Toch gaat het steeds wel wat beter en sneller.
Als eerst mocht ik een tijdje geleden al een dooptaartje maken voor iemand. Zijn zusje zit bij mij op baby/peuterzwemmen en ze had eens een taartje van mij gezien....... Ze wilde iets met een lollifant en verder rustige jongens kleurtjes.
De volgende was er eentje voor ons zelf. Gewoon om eens iets te proberen.
Dan mocht ik een stapel van Bumba maken voor iemand die de taart van Stan had gezien. Maar nu met mepper.
Dan eentje voor iemand die via via wist dat ik dit zou kunnen en een bumba taart bestelde met mepper. Voor dezelfde dag als die andere Bumba taart. Later blijkt dat deze 2 Bumba taartmensen familie zijn en het helemaal niet van elkaar wisten en allebei trots tegen elkaar opschepte over wat voor taart ze hadden
Dan nog eentje voor een collega van mij. Die heeft vandaag een poolparty......... is al maanden geleden opgezet met allemaal lekkere luxe dingen. Chocolade fontein, lekker eten, zwembadjes, etc. Helaas is het weer................
Deze is gisteravond gemaakt en alles zat een beetje tegen. Zowel met de taart als met mijn dochtertje dus het duurde mij te lang. Vandaag ga ik er nog leuke fel gekleurde bloempjes opplakken.
Nou, dat waren ze hoor. Bedankt voor het kijken en ik hoor het graag als er verbeter punten zijn!
groetjes,
Linda