1

Onderwerp: taart voor een prinses

"Een echte meisjestaart in het paars, met iets van vlinders en het woordje prinses voor haar naam graag"

Opdracht geslaagd...al vraag ik me af waarom bij mij op foto's paarse marsepein of fondant altijd blauw lijkt!?!

Gevuld met aardbeienjam en aardbeienslagroompudding.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AHS7H6EG.jpg

mijn taart is de moeite waard!

2

Re: taart voor een prinses

Heel erg mooi!
Zo'n kroontje zoals op de grote taart, dat moet je direct op iets ronds maken denk ik he? Vind dat heel erg leuk maar lijkt me niet makkelijk.

3

sjackie schreef:

Heel erg mooi!
Zo'n kroontje zoals op de grote taart, dat moet je direct op iets ronds maken denk ik he? Vind dat heel erg leuk maar lijkt me niet makkelijk.

Ik leg een patroon onder een stuk bakpapier. Dat schijnt goed door. Daar spuit ik dan de fondant op en dan gaat ie om een glazen bloemenvaas om te drogen. Valt dus best  mee. Dit was pas mijn 2e kroontje...

mooie taartjes zeg, ben idd ook weg van je kroontje..patroon gewoon even googlelen??klopt dat?

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

5

ilonka huisintveld schreef:

mooie taartjes zeg, ben idd ook weg van je kroontje..patroon gewoon even googlelen??klopt dat?

Op cakecentral in de Gallery onder Misc staan een aantal patronen!

6

Cornelia schreef:
sjackie schreef:

Heel erg mooi!

Ik leg een patroon onder een stuk bakpapier. Dat schijnt goed door. Daar spuit ik dan de fondant op en dan gaat ie om een glazen bloemenvaas om te drogen. Valt dus best  mee. Dit was pas mijn 2e kroontje...

Gewoon normaal fondant? Hoe kun je dat spuiten dan, want lijkt me nogal dik en stug daarvoor.

7

Leuke prinsessentaart! Daar zal ze ongetwijfeld blij met zijn

8

wat een schatje...

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

9

sjackie schreef:
Cornelia schreef:
sjackie schreef:

Heel erg mooi!

Gewoon normaal fondant? Hoe kun je dat spuiten dan, want lijkt me nogal dik en stug daarvoor.

Ik "spuit" sliertjes met de sugargun!

10

prachtig