Onderwerp: Bruidstaart – 3x is scheepsrecht!!!!
Gelukkig wel voor 3 verschillende stellen …..
De eerste van gisteren moest op standaard en vrij eenvoudig gedecoreerd. Rozen in 1 kleur, maar wel verschillend van maat. Gevuld met witte chocoladecreme met bosvruchten.
’t Afleveren was nog ff stressen. ’t Weer zat natuurlijk niet mee en daardoor was ’t erg druk op de weg. En alhoewel ik behoorlijk wat speling had genomen, was ik echt maar net op tijd bij de Vondelkerk. Pffff … daar kreeg ik ’t wel ff warm van. Maar gelukkig was ’t bruidspaar ook vertraagd.
Vervolgens liet de ceremoniemeester me ook nog ‘ns flink schrikken. Hij belde nl. 2 uur later op. Achteraf alleen om te vragen hoe de standaard uit elkaar gehaald moest worden.
Vervolgens een totaal andere stapeltaart voor vanmiddag. Hij moest eenvoudig, maar chique worden en een klein boeketje calla’s bevatten. Ik vond ‘m echt prachtig!!!!!
En dan last but not least degene die ik net heb afgeleverd. Een lastige aangezien de opdracht via ’t restaurant ging. Ik had ’t bruidspaar nooit gezien of gesproken en alleen een trouwkaart ontvangen. En tja, die was groen met ’n bruidspaar op een scooter op de voorkant.
Al met al ben ik begonnen met een neutrale basis en de groentinten van de trouwkaart. En uiteindelijk ... vind ik ‘m nog mooi ook! Wel een crime om met dit vochtige weer een taart in elkaar te zetten … dus zeker niet zo strak als ik zou willen . Alles plakte als de ziekte en ff proberen was er dus niet bij. Eenmaal op de taart .... zat 't vast. Echt waardeloos.
Best handig trouwens zo’n airco met ’n ontvochtiger …. je moet ‘m dan alleen wel aan zetten!
www.jacstaartjes.nl