1

Onderwerp: taartdoos/cadeau doos van taart

Wie kan mij helpen aub aan een how to voor een taartdoos, je weet wel zo een waar de deksel op een kier staat met bloemen of zakdoekjes er tussen. Kan het nergens vinden, weet nl niet of de deksel ook van biscuit of botercake moet worden gemaakt! Alvast bedankt voor het kijken

Re: taartdoos/cadeau doos van taart

Rubriekstitel: Sjablonen, Patronen & Howto's

Rubrieksomschrijving: De rubriek voor het delen van ideeën met medeforummers.

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Hoi Tirza, wat is de bedoeling moet ik hier van weg of wat. Ben niet erg snugger!!!!(haha)wil jij aub helpen hiermee?

nee ik heb je topic al verplaats :Y
de rubriek waar je het in had gezet is voor het delen van how to's etc, niet voor het vragen daarnaar, vandaar de move.

over je vraag, ik zou een harde onderplaat maken ter grootte van je taart, bijv van mdf en dan inpakken met folie. Daarop zou ik van biscuit de deksel maken en die inclusief het mdf plaatje bekleden.
of je kunt ook een dikkere mdf plaat of cakeboard oid gebruiken, en die bekleden en dus niet opeten.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Bedankt voor je tip Tirza. Ik ga het zeker gebruiken!!!!

Hoi!

Ik heb momenteel geen how-to voor jou, maar ik heb onlangs zo'n taart gemaakt voor een culi-reportage in een magazine en daar zijn ook foto's van de verschillende stapjes voor genomen. Het zou binnenkort op hun site moeten staan. Ik zal een linkje plaatsen als het zover is ;). Hoop dat het niet al te dringend is ? (ik heb de foto's zelf niet dus ik kan niet veel helpen momenteel)