1

Onderwerp: Kaufmarkt

hallo,

ik ben nieuw hier (sorry als ik dit niet goed heb gepost)
maar ik vroeg me af, heb een tijdje terug iets gelezen over een kaufmarkt in duitsland waar je goede kope spullen kan halen voor taarten.
Weet iemand een adres??

alvast bedankt! ;)

groetjes deborah

Taartjes bakken is net als een verslaving:,
als je eraan begint kan je niet meer stoppen :D

2

Re: Kaufmarkt

In kleve zit een kaufland dat is bij nijmegen de grens over en in goch.
anders kan je op de site van kaufland een postcode van een duitse plaats bij jou in de buurt invoeren dan zie je zo de plaatsen waar ze zitten. Ze zijn trouwens wel lang geopend tot 10 uur sávonds en sommige tot 12 uur s'nachts.

Wat daar o.a. goedkoop is is pudding vulling en poedersuiker

250 gram voor 35 of 40 euro cent dus nog geen 1.60 voor 1 kilo koopje ook vullingen zoals giotto ( van ferrero) is daar erg goedkoop.

heerlijke jams zoals  banaan/aardbei * aardbei/vanille*
kersen/maracuja* perzik/maraquja per pot nog geen euro

ik hoop dat je hier wat aan hebt
succes

Ik ga regelmatig ook voor mijn gewone boodschappen en om lekker te shoppen in kleve

gr. yvonne

3

:Y  jaa!! zeker de moeite waard om een keer heen te gaan!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

4

Debskuh schreef:

hallo,

ik ben nieuw hier (sorry als ik dit niet goed heb gepost)

Juist als je nieuw bent is het handig titels, omschrijvingen en sticky's met regels te lezen voor je een topic plaatst.

'Over de site' is bedoeld voor vragen over de site zelf, zoals je kunt teruglezen.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

bedankt voor de reacties!!
:)

6

maar kan je hier ook bakvormen en versiersels enzo halen?
het lijkt met net de lidl en de aldi hier

klopt dat??

groetjes

7

bakvormen heb ik er niet gezien, wel allerlei decoraties.

ik vind het geen aldi, het is wel echt megagroot, je moet er wel ff voor uittrekken zeg maar...

het is gewoon een supermarkt, met redelijk veel nonfood, het is niet net zoiets als sligro bijvoorbeeld (geloof ik, want daar ben ik nooit geweest :D)

in kleve centrum zit wel een kookwinkel, die heeft bakvormen enzo, maar is megaduur!!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

8

chocotoetje schreef:

ik vind het geen aldi, het is wel echt megagroot, je moet er wel ff voor uittrekken zeg maar...

het is gewoon een supermarkt, met redelijk veel nonfood, het is niet net zoiets als sligro bijvoorbeeld (geloof ik, want daar ben ik nooit geweest :D)

in kleve centrum zit wel een kookwinkel, die heeft bakvormen enzo, maar is megaduur!!

en hebbe ze daar ook kapsel?marsepein?
sorry voor de vele vragen...

groetjes

9

Debskuh schreef:
chocotoetje schreef:

en hebbe ze daar ook kapsel?marsepein?
sorry voor de vele vragen...

groetjes

geeft niks hoor :)

ik heb er wel wat marsepein meegenomen, maar veel hadden ze er niet en ook niet van de kwaliteit als die van de webshop.
ik heb een doosje met 3 (hele felle) kleuren meegenomen.

kant en klare kapsels heb ik er wel meegenomen.
mix heb ik er niet gezien.
de kant en klare waren niet verkeerd van smaak, maar eigengebakken is natuurlijk veel lekkerder, en ik vond ze ook wat droog, maar altijd makkelijk om in huis te hebben voor "noodgevallen"

ze hebben er ook kleurstoffen, 49 ct per flesje, maar deze is heel vloeibaar dus ik weet niet hoe geschikt deze is voor marsepein.
ik denk dat ik et eerder voor het kleuren van bc of slagroom zou gebruiken.

(en ik sorry voor de lange antwoorden ;) )

10

super bedankt voor de reactie!!

ga zeker een eer kijken!!

dank je

11

ze hebben biscuitmix voor 0,89 cent
De marsepein vind ik niet fijn en ik heb er bakringen mee genomen. ze hebben dus ook wel bakvormen!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

12

Kelly1609 schreef:

ze hebben biscuitmix voor 0,89 cent
De marsepein vind ik niet fijn en ik heb er bakringen mee genomen. ze hebben dus ook wel bakvormen!

:think: dan moet ik volgende keer nog even iets beter gaan zoeken...
weet je misschien ook wel merk die biscuitmix was (of mss zelfs een fotootje? :) )