1

Onderwerp: [FEEDBACK] bumba-stapeltje

Was mijn eerste keer dat ik een taartje "drie-hoog" heb gestapeld. (het tentje heb ik ook van biscuit gemaakt) Hij is wat scheef maar de ontvangers vonden de taart gelukkig "super". Na het maken van de foto's heb ik nog wat eetbare confetti over de middelste laag gestrooid om de boel wat feestelijker te maken. Op de een of andere manier vind ik dat er wat "mist" op de taart, maar kan er niet duidelijk een vinger op leggen... :think:  Iemand ideeen of tips?

http://94.100.124.18/1075350001-1075400000/1075379901-1075380000/1075379951_5_5-mE.jpeg

Veel liefs, Annelies

2

Re: [FEEDBACK] bumba-stapeltje

MarLis schreef:

Was mijn eerste keer dat ik een taartje "drie-hoog" heb gestapeld. (het tentje heb ik ook van biscuit gemaakt) Hij is wat scheef maar de ontvangers vonden de taart gelukkig "super". Na het maken van de foto's heb ik nog wat eetbare confetti over de middelste laag gestrooid om de boel wat feestelijker te maken. Op de een of andere manier vind ik dat er wat "mist" op de taart, maar kan er niet duidelijk een vinger op leggen... :think:  Iemand ideeen of tips?

Heb de foto nog een keer goed bekeken..had op de zijkant van de middelste taart wel een vlaggenlijntje kunnen maken. Gek he, maar op het moment dat ik de taart aan het decoreren was leek het me juist te druk worden..

http://94.100.124.18/1075350001-1075400000/1075379901-1075380000/1075379951_5_5-mE.jpeg

Veel liefs, Annelies

3

Ik vind hem leuk en heb niet het idee dat er iets 'mist'. Goed geboetseerd ook. Je vraagt om feedback; ik vind de kleuren wat mat, ik denk dat de taart beter uitkomt met wat fellere, levendigere kleuren :) Ik vind de zeehond met kaars op de neus wel goed bedacht!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

4

Heb ook niet het idee dat er iets mist. Vind het een leuke stapel met veel details! Dat tentje is grappig! Ben het wel met Doran eens dat de kleuren misschien iets sprankelender hadden gekund. Of komt dat door de foto? Lijkt een beetje donker...

5

Ja idd, kleuren hadden wel wat feller gemogen...
In het echt waren ze wel iets minder flets, maar nog steeds wat "mat" zeg maar. Volgende keer maar wat meer kleurstof toevoegen of marsepein gebruiken ipv fondant. Bedankt voor jullie reacties!

Veel liefs, Annelies

6

Hij is superleuk !

Groetjes, Conny

7

Erg leuk en origneel met het kaarsje op de zeehond  :thumb:

8 Laatst bewerkt door Sharon (27-08-2010 12:06)

Erg leuk en origneel met het kaarsje op de zeehond  :thumb:

oeps, per ongeluk 2 x