Onderwerp: Taartdozen hanos of sligro
Hallo,
Waar kan je het beste taartdozen kopen, hanos of sligro?
Dwz gaan ze bij beide per 100? En ook niet onbelangerijk, zit er prijsverschil in?
Weet er iemand hier antwoord op?
Groetjes Jesni
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taartdozen hanos of sligro
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Waar kan je het beste taartdozen kopen, hanos of sligro?
Dwz gaan ze bij beide per 100? En ook niet onbelangerijk, zit er prijsverschil in?
Weet er iemand hier antwoord op?
Groetjes Jesni
Bij de Sligro kosten 50 zwanehals taartdozen van 34x34x8 €31,48 incl 19 procent btw
Gaan alle maten daar per 50?
Groetjes Jesni
Ik weet niet wat voor een maten ze daar nog meer hebben en dus ook niet per hoeveel ze dan gaan.
hoi!
ik koop mijn dozen altijd bij de HEMA, en plak dan wat anders over de hema naam!deze zijn hier in Goes, o,25 euro, ik vindt dat je er zoveel moet kopen bij de sligro!, maar goed dat is ieder voor zich!
suc6 verder!
groetjes joyce
Kan dat ook bij de Hema, kopen? Dat wist ik niet!
Ik vind de dozen van de Sligro zo laag, is dat bij de Hema anders?
Gr.
Nathanja
bij ons bij de sligro heb je alleen rechthoekige "salade" dozen en geen taartdozen.
Bij de makro hebben ze zwanehals 34x34 en 25x25 one piece dozen.
je kunt ook bij paardekooper nog dozen kopen..
Kan dat ook bij de Hema, kopen? Dat wist ik niet!
Ik vind de dozen van de Sligro zo laag, is dat bij de Hema anders?Gr.
Nathanja
niet alle hema's doen het , hier in hellevoetsluis niet helaas
In Nieuwegein ook niet.
Laatst had ik er een paar kunnen kopen bij de banketbakker.Maar volgens mij werd ik geholpen door een vakantiekracht.Want toen ik na een poosje weer ging,zei die mevrouw,dat ze niet verkocht werden.Ze zei,stel dat er iemand van jouw taart ziek wordt,dan kijken ze ons er op aan omdat onze naam op de doos staat.
En ja...Ik vond eigenlijk wel dat ze gelijk had.
In Nieuwegein ook niet.
Laatst had ik er een paar kunnen kopen bij de banketbakker.Maar volgens mij werd ik geholpen door een vakantiekracht.Want toen ik na een poosje weer ging,zei die mevrouw,dat ze niet verkocht werden.Ze zei,stel dat er iemand van jouw taart ziek wordt,dan kijken ze ons er op aan omdat onze naam op de doos staat.
En ja...Ik vond eigenlijk wel dat ze gelijk had.
Ik had het ook eens bij de bakker gevraagd en idd om die reden (precies t zelfde) verkopen ze geen dozen.
Ook de Hema doet dat niet omdat hun naam erop staat.
Nou ik heb ze bij de hanos gehaald.
Kleinste mt 25x25 100 stuks.
Sligros had alleen nog 30x30 25x25 is uit assortiment .
Maar goed ik heb dozen
Groetjes Jesni.
Ik ga ook eens bij de Sligros kijken, ik heb van de makro 25 x 25, maar die grotere maat hebben ze niet in Delft. En die heb ik nodig want onze Hema krijgt te veel vraag naar taartdozen en wil ze daarom niet meer zo graag verkopen!
op zoek naar nieuw----> taartdecoratie algemeen
Ik ga ook eens bij de Sligros kijken, ik heb van de makro 25 x 25, maar die grotere maat hebben ze niet in Delft. En die heb ik nodig want onze Hema krijgt te veel vraag naar taartdozen en wil ze daarom niet meer zo graag verkopen!
Hanos in zwolle had 25x25
30x30
35x35 en 40x40
Sligro in heeft echt alleen nog de 30x30 wat ze me vertelde.
Groetjes Jesni
op zoek naar nieuw----> taartdecoratie algemeen
Dankje wel voor het verplaatsen. Ik twijfelde al waar de zou moeten.
Groetjes Jesni
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taartdozen hanos of sligro