1

Onderwerp: taart onderlegger (of hoe je het wil noemen)

Hoi, Ik heb misschien een beetje een rare vraag :think: . Maar tot nu toe gebruik ik als onderkarton een rond uit een taartdoos.
Maar die wordt zo snel lelijk. Wat gebruiken jullie voor onder je taart?
Hebben jullie een goeie tip?

2

Re: taart onderlegger (of hoe je het wil noemen)

Je zou bv van die wegwerpbordjes is vrolijke kleurtjes kunnen gebruiken, of bij Ikea heb je van die plastiken taartranden.
Of je bekleed een bord oid met leuk (vetvrij) papier (inpak of kaftpapier bv), of met alu folie...
Of van een kek tafelzeiltje...
en natuurlijk kan je ook de gewone taartranden bij de webshop, bakker ect bestellen..
Hoop dat je er wat aan hebt!  :)

3

die taartranden hebben ze ook bij de Action, maar als je een stuk MDF inpakt in cadeaupapier en dan een doorzichtige folie eromheen, dan staat dat enorm leuk. (kijk maar in de parade, een heleboel taarten hebben zo'n plankje eronder.)

Groetjes, Dorothea.

4

Maar wat ik mij nu afvraag; ik heb vanmiddag 2 plankjes gehaald bij de bouwmarkt en wil ze bekleden, maar als de taart wordt aangesneden, wordt dan het plastic niet kapot gesneden?
Of ben ik erg blond :rolleyes:

Groetjes,
wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

5

je hebt toch altijd een taartkartonnetje onder de taart?!?!?!

bv:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1257

Groetjes, Dorothea.

6

Ja das waar; zei toch 'blond'  ;)  :o

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

7

Nou ik was ook blond hoor (gauw mijn haar geverft). Ik kom er dus nu pas achter dat je taartkarton net zo groot moet zijn als je taart en dat je daaronder pas je taartrand doet. ha, ha. Ik heb tot nu toe elke keer taarten van 22 cm en taartkarton van 26 cm.  :lol: Nou ja, ik snap er nu weer wat meer van ha, ha.
Bedankt voor de tips!