1

Onderwerp: oreovulling wie heeft die gemaakt?

Hoi,

Ik wil graag de oreovulling eens uitproberen, maar nu zie ik nergens staan hoeveel oreo koekjes ik moet gebruiken voor 250ml slagroom.

En als jullie een taart maken ,maken jullie allebij de lagen met oreovulling,of 1 laag met oreo en de andere .......................... (wat is eventueel lekker er bij?)

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten

2

Re: oreovulling wie heeft die gemaakt?

Ik heb het nog nooit gemaakt maar ik zou met 1 pak beginnen en dan gewoon even proeven (altijd lekker ;) ) anders kan je er altijd nog wat extra door heen scheppen.

ik denk dat chocolademousse er wel erg lekker bij is!

Al mijn taarten, cupcakes, koekjes en recepten kun je vinden op www.mycakes.nl

3

Ik gebruik 1 rol per 250ml slagroom. Dan is hij lekker! Ik heb zelf de oreovulling gecombineerd met verse aardbeien en vond dat erg lekker

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

4

ik neem altijd 1 pak voor 250 ml slagroom.... dus 16 koekjes. ;) :9

5

ik heb het gecombineerd met een laag banketbakkersroom (zwitserse room, oftewel aangemaakt met slagroom) en een laagje aardbeienjam
:9  :9  :9  :9

6

Hallo,

mag ik het recept van de oreovulling?

dank je

7

Men neme 1pakje slagroom dit stijfkloppen... en 16 oreo koekjes verpulverd en deze door de slagroom spatelen..

that's it...

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

8

Ik doe het weleens door de botercrememix maar ik pak nooit een heel pak. Dat vind ik teveel. Ik vind die koekjes ook een beetje vreemd zout smaken. Zeker in een taart. Kweenie waarom. Zal vast aan mij liggen.

9

dreeguiljam schreef:

Men neme 1pakje slagroom dit stijfkloppen... en 16 oreo koekjes verpulverd en deze door de slagroom spatelen..

that's it...

Ooh ok dat is wel erg makkelijk en het klinkt erg lekker :)

10

Heeft ooit iemand cupcakes hiermee gevuld?