1

Onderwerp: Sally en 2x Bliksem

Een collega van mijn broertje belde mij op met de vraag of ik voor de 4e verjaardag van haar zoontje een grote Cars taart wilde maken, voor ongeveer 25 pers. Natuurlijk!
Nadat ik ja had gezegd bedacht ik mij dat ik geen marsepein meer had, en dat er totdat de taart nodig was geen markt meer in de stad zou komen. (ik koop mijn marsepein bij de notenkraam) Toen bedacht ik dat er in Almere op woensdag altijd markt is, dus ging ik met mijn dochter afgelopen woensdag verplicht winkelen (was erg gezellig!), maar helaas de notenkraam was er niet, dus ik heb de marsepein moeten kopen bij Jamin.
Op woensdagavond kreeg ik een mailtje met de vraag of ik alsjeblieft nog een taart kon maken omdat ze meer visite kreeg!! Uiteindelijk heb ik nog meer marsepein gekocht bij een bakwinkel in Elburg, en hadden we weer een winkel dagje! Dit keer waren mijn zoon en man ook gezellig meegegaan!
Vanmorgen heeft ze de taarten opgehaald en zij vond ze erg mooi, en nu maar hopen dat haar zoontje dat ook vindt.     
De vulling is bij allebei de taarten: 2 lagen citroenkwarktaartpudding

Groetjes Angelique

http://www.mijnalbum.nl/Foto=WJ3RVXY7
http://www.mijnalbum.nl/Foto=RRTV7SUC

2

Re: Sally en 2x Bliksem

jeetje wat een gedoe zeg! Maar wel heel erg leuk geworden, en een dagje extra winkelen (of 2) is nooit weg natuurlijk! En het resultaat mag er wezen dus waar hebben we het over ;)
Ik had ongeveer hetzelfde probleem (ineens 2 redelijk grote bestellingen voor marsepein, heb dat wel in huis, maar in de kelder in een doos onder een appartement waar verbouwd wordt en ik ga dus verhuizen (volg je het nog, maakt eigenlijk niet uit, ik kon niet bij m'n marsepein in ieder geval)). Toen heb ik bij de Hema van die marsepeinen repen gekocht met chocola, en dan snijd ik de chocolade eraf (of je eet het op :D) en dan heb je nog een redelijk stukje marsepein over. Het is niet echt een heel goedkope oplossing maar het is wel prima marsepein... :)

Mijn website: Presentaart

3

Hihihi, jij geeft je verdienste al uit met winkel tripjes voor je ze gemaakt hebt. ;) :D
Je taarten zijn super mooi, strak en goed gepuzzeld, mooi strakke letters ook. Top.

4

Je taarten zijn onwijs mooi, superstrak en prachtig gepuzzeld!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

5

hele mooie taarten hoor !!. Ik ben van de week ook in Elburg geweest, wat een leuke zolder vol met spullen zeg. Al die lekkere bavarois mixen mjummm

6

Nou na al dat gewinkel heb je er toch twee prachtige strakke taarten van gemaakt!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

7

Beiden zijn heel goed gelukt!

Van de bakwinkel in elburg zit er nu ook een onderdeel in Biddinghuizen. lekker gemakkelijk. Alleen jammer dat ze nog niet zo veel hebben hier. Maar hun cake meel is perfect.
Wel kan ik dingen bestellen en ze mee laten brengen!

groetjes Francisca

8

WAUW!! Ze zijn super geworden!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

9

ze zijn echt heel leuk.

groetjes marlies

10

Top... wat een prachtige Cars taarten...

... enne... goeie tip: die notenkraam op de markt... 'ns even kijken of die marsepein het haalt bij die van "onze" site-shop!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Wauw, mooi geworden zeg!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Goed gepuzzeld en strakke taarten.

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

13

Mooie kleur ondergrondgeel ook.
Spat echt van mijn beeldscherm af.

Groeten Dorien.

14

Inderdaad echt mooie heldere kleuren, en mooi gepuzzeld natuurlijk!!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

15

2 hele mooie, stoere jongens taarten!!! Dit moeten zeker in de smaak vallen bij de jarige job!!!

16

bliksem en sally zijn echt erg mooi gepuzzeld, en de taart is zo strak! mooi gedaan.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

17

Prachtig hoor! Erg geslaagd!

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

18

Oh, mooi zeg!! Goed gedaan!!
En lekkere shopdagen cadeau gekregen! ;)

Ik heb je even een mailtje gestuurd met wat vragen...
Groetjes!

19

Mooi gedaan en super strak!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

20

Dat is heel erg goed gepuzzeld ! heel mooie taarten !

21 Laatst bewerkt door José (29-07-2007 09:49)

Ze zijn allebei heel erg mooi gepuzzeld!! Mooi zo met de gele ondergrond!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

22

jeetje wat zijn ze mooi strak, goed hoor. Ik vind je letters ook erg leuk !

23

Wat mooi geworden, zeg! Vervelend dat je verplicht moest gaan winkelen, hihihi ;)
Enne... weet zeker dat het jongetje het heel mooi vindt!

Groetjes Ingrid :+

24

Prachtig zeg, ze lijken zo uit een boekje geknip!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

25

Leuk zijn ze weer geworden. :thumb:

Groetjes Bea