1

Onderwerp: [Feedback]Klassiek, wit met rood.

Voor een bruiloft van de moeder van een vriendin morgen. Ze wilde graag een klassieke taart, wit met rode roosjes. Nou volgens mij voldoet hij daar wel aan.

Ik heb voor het eerst draperie geprobeerd, ben daar nog niet helemaal tevreden over. feedback is zeer welkom.

Hij is gevuld met champagnecreme en rode mascarpone met stukjes aardbei en framboos

http://94.100.118.207/1068000001-1068050000/1068026601-1068026700/1068026639_5_4Z_6.jpeg

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

2

Re: [Feedback]Klassiek, wit met rood.

heel mooi, inderdaad echt klassiek :thumb:

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

3

Allereerst...sjieke taart. Zullen ze zeker erg blij mee zijn! En die draperiën.. Lastig vind de bovenste mooi, de tweede zeker in orde en de onderste niet helemaal mooi maar volgens mij is dat gewoon ook een vak apart net als icing etc... lijkt allemaal best makkelijk maar doe het maar eens. Al met al een resultaat waar je trots op mag zijn denk ik hoor!
Groetjes
Hanako

4

Mooi hoor!!!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

5

leuk!

6

M ooi!!

-------------------------
Groetjes Chantal

7

Ik vind m echt mooi! En mijn vriend zit achter en zegt woow die is mooi!

8

Ik vind hem heel erg mooi.
Tja en die draperieën kan je helaas niet mee helpen, die heb ik zelf nog niet aangedurft .

Groetjes Eline

9

Prachtig !! :thumb:

10

Het is niet helemaal mijn stijl, maar jij hebt er een mooie stapel van gemaakt! Mooie rozen :Y

11

Helemaal mee eens, ik zou er zelf ook niet snel voor kiezen :P maarja als iemand klassiek wil kan ze dat krijgen toch ;)

12

Ik vind dat klassieke op z'n tijd wél erg mooi. Ik heb laatst ook een draperietaart gemaakt en toen ik achteraf de foto's zag, vond ik de draperiën die aan één kant een kwartslag gedraaid waren mooier vallen dan die ene waarbij ik dat nou net níet had gedaan. (Die had ik als het ware 'recht' gehouden. .....Euh....ben ik een beetje duidelijk zo?  :think: ) Dus ja, misschien is dat een feedback-tip?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

13

Ik denk dat ik het begrijp :P thanks voor de tip

14

super gedaan, Doran! ik heb het zelf ook nog niet gedurfd, en kan je er nog niet bij helpen...

Groetjes, Dorothea.