Onderwerp: hoihoi
ik heb nog geen taart gebakken maar ben al helemaal fan van deze site en kijk elke dag even rond. Door een workshop op een vrijgezellenfeestje waar we fondant taartjes gingen maken ben ik enthousiast geworden:). En toen mijn zus me vroeg of ik voor hun high tea op hun bruiloft iets lekkers wilde maken zei ik meteen dat ik een taart en cupcakejes ging maken. Dus flink inlezen hier, wat ik allemaal nodig heb, en het forum doorspitten voor tips e.d. Maandag een flink pakket besteld, wat jammer genoeg nog niet binnen is omdat ik het noodgedwongen via een overschrijvingskaart moest doen:(. Gelukkig kon ik die vandaag weer annuleren, want het was nog steeds niet overgemaakt, en kon ik het weer "ouderwets" via internetbankieren doen. Dus hopelijk is het pakket nu snel binnen, ik ben zo benieuwd! ik hoop dat het me gaat lukken, wel spannend voor een eerste keer... Ik ben wel wat gewend op creatief gebied dus ik heb goede hoop;). zodra mijn creaties klaarzijn zal ik ze wel even showen!
en ik... dat is Elsbeth. Ik ben 27 jaar, getrouwd (alweer 8 jaar:d) en heb twee geweldige zoontjes Gersom en Jethro, als ze jarig zijn gaan ze zeker cupcakejes trakteren haha....