Onderwerp: De groeten uit Noorwegen
Hallo allemaal,
Het heeft even geduurd, maar sinds een week heb ik hier in Noorwegen weer de beschikking over internet. Het forum heeft een gedaantewisseling ondergaan. Het is zo wel overzichterlijker geworden. Leuk hoor!
En wat een leuke taarten allemaal. Ik heb ze nog lang niet allemaal bekeken, maar die ik gezien heb zijn ontzettend leuk. Mijn complimenten aan alle baksters en bakkers.
Even jullie geheugen opfrissen. Sinds 16 april woon ik in Noorwegen met mijn man en gezin en hebben wij een "buurtsuper". In Nederland maakte ik alleen taarten voor onszelf en een enkele op bestelling. Hier in Noorwegen ben ik ze wel op bestelling aan het maken. Met de opening van onze winkel had ik dan ook een (simpele) taart gemaakt om uit te delen en ze te laten proeven. Door tijdgebrek had ik nog niet echt de tijd genomen om iets van foto's op te hangen. Laat staan showmodellen maken. Toch kwam er na 3 weken al iemand vragen of zij een taart kon bestellen. Natuurlijk kon dat. Sindsdien loopt het al lekker. Ik heb ook op een braderie gestaan met showmodellen en het nodige snoepgoed. Dit sloeg erg goed aan. Ook heb ik mijn eerste bruidstaart mogen maken. 2 lagen gestapeld met een bruidspaartje erop. Ik vind hem zelf erg leuk geworden, alleen de slierten van de strikken mochten wel wat royaler. Hieronder zie je hem.
Als je naar www.mijnalbum.nl gaat, kun je mijn andere creaties zien.
Morgenavond ga ik een vulkaan/berg met dino's maken voor een jongetje hier uit het dorp. Als hij af is plaats ik hem ook weer.
Veel taartplezier en de groetjes van Jolanda.
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA