1

Onderwerp: 1 uurs cakejes

Gisteren nog even snel (binnen een uur klaar) voor het slapen gaan cakejes gebakken en met chocoglazuur en discodip een lekker jasje gegeven.:9 Had wel weer ontplofte cakejes en de versiering stelt dan wel niet veel voor maar ze waren wel lekker bij de koffie vandaag in Harderwijk bij de dolfijntjes :-D Het weer was heerlijk, we hebben Spetter gezien en hebben vooral genoten van de lagune)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XTNE6RQH.jpg

cakejes van cakemix van C1000, niet gevuld (geen tijd voor).

2

Re: 1 uurs cakejes

zien er lekker uit!
Die cakemix gebruik ik ook altijd en dan vul ik mijn cakejes ook niet. En ze zijn  heerlijk!

groetjes Francisca

3

Re: 1 uurs cakejes

Als ze net zo smaken als ze eruit zien, mmmmmmmm!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Re: 1 uurs cakejes

Oeh :9
Je hebt zeker niks over? :nooo

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: 1 uurs cakejes

Hai Nathalie

ik heb net even op je site gekeken, ziet er echt allemaal heel mooi uit hoor....

hoe maak je eigenlijk die chococupcakes? Mag ik dat recept ook proberen en is het hier op de site te vinden?

zie wel dat ik nog heel wat te leren heb :O

groetjes muis

6

Re: 1 uurs cakejes

@ Marianne: helaas hebben we een klein cakejesmonster thuis wonen (en die mocht natuurlijk ook mee ;)) en ze zijn dus idd op. Maar ik zal ze wel eens voor je maken :Y ;)

@ Muis: Die chococupcakes zijn gemaakt van het volgende recept Ze zijn overheerlijk en tuurlijk mag je ze maken. Ik heb het recept ook van deze site ;)

7

Re: 1 uurs cakejes

Mjam, die zien er lekker uit.
Ik maak vaak zulke cakejes als er onverwacht visite komt. Makkelijk en altijd succes, zeker bij de kinderen. Wil er ook nog wel eens gewoon glazuur of met een kleurtje opdoen.

Groetjes Ingrid :+

8

Re: 1 uurs cakejes

Ze zien er erg lekker uit!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

9

Re: 1 uurs cakejes

het opeten zal waarschijnlijk nog rapper zijn gegaan dan het maken, want ze zien er heerlijk uit!

10

Re: 1 uurs cakejes

Heeee, lekkerrrrrr!!!!

Chocolade...: altijd goed :9

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Re: 1 uurs cakejes

Heerlijk!! Die chocolade ziet er zo lekker uit als het er bijna afdruipt... YUMMY

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

12

Re: 1 uurs cakejes

Nathalie,
Wat een leuke foto zo, creatief met pc.
Jammie heerlijk die cakejes
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

13

Re: 1 uurs cakejes

DIE zien er lekker uit, Nathalie!

Goed om te horen dat jullie een leuke dag hadden. En bakken voor 'onderweg', dat doe ik eigenlijk nooit, best een goed idee :) Bij de cupcakepicknick zal het er wel van komen :D

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

14

Re: 1 uurs cakejes

Mmmmmmmm, ziet er echt heerlijk uit!

Groetjes Maaike
www.lekkerenzoet.nl

15

Re: 1 uurs cakejes

hmmm krijg trek in je cakjes, maar helaas is de cakjesmonster me voor geweest :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl