Onderwerp: Zelfde taart maar dan toch net iets anders!
Ik heb steeds dezelfde taart gebruikt om te zien welke combi ik het mooiste vind. Welke is geschikt als bruidstaart?
but you may also be the world to one person."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zelfde taart maar dan toch net iets anders!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb steeds dezelfde taart gebruikt om te zien welke combi ik het mooiste vind. Welke is geschikt als bruidstaart?
mmm de roze of de paarse maar tja die met zwart wit is ook erg mooi, ligt er een beetje aan waar hij voor is.
voor bruidstaart zou ik voor roze of paars gaan, voor zomaar voor de zwarte rand
Ik vind ze allemaal wel mooi, maar zou zelf voor de middelste gaan!
ik houd er persoonlijk wel van als een kleur ergens terug komt. dus daarbij kun je al merken dat ik de middelste niet zo mooi vind als die andere 2 ik zou dus voor de bovenste of onderste gaan
Ik vind persoonlijk de paarse prachtig, denk die of de bovenste. Misschien is bij de bovenste een íets (niet veel) donkerder lint iets mooier?
Vind de 2e het leukst...ook wel afhankelijk van wat voor 'type' klant zeg zeg maar...
Heel mooi!
De 3e geeft het mooiste geheel vind ik.
Waar koop je trouwens die gave linten? Ik zag dat ze in de webshop allen maar effe kleuren hebben, maar zoek iets met een patroontje.
Ik vind ze allle 3 echt heel mooi en vind ze ook alle 3 kunnen als bruidstaart!
Ik vind de middelste de leukste.
De laatste twee
Heel mooi!
De 3e geeft het mooiste geheel vind ik.Waar koop je trouwens die gave linten? Ik zag dat ze in de webshop allen maar effe kleuren hebben, maar zoek iets met een patroontje.
Ik heb de linten gekocht bij een stoffenwinkel hier in Amersfoort genaamd Schwitzner. Heeft een groot assortiment aan linten in diverse kleuren en breedtes, maar ook met diverse patroontjes.
Yep, vind de derde, de paarse ook het mooist!
Goh, dit is echt gewoon kwestie van smaak (van het bruidspaar dus). Ikzelf zou voor de eerste kiezen omdat ik de bloemen mooi vind en het roze net iets romantischer vind dan het paars (maar ik vind ze alledrie wel mooi)!
Ik vind de eerste een beetje flets. nrs. 2 en 3 vind ik mooi.
De paarse!!!
Vind de 2e het mooist, maar als het mijn bruidstaart zou zijn zou ik kiezen voor de 1e !!
geinig al die verschillende keuzes.....
Persoonlijk vind ik de onderste het mooist.
Maar de andere 2 kunnen ook prima als bruidstaart.
Het is maar net wat een bruidspaar wil.
Ik zeg PAARS!
ik vind de bovenste het mooist
ik houd er persoonlijk wel van als een kleur ergens terug komt. dus daarbij kun je al merken dat ik de middelste niet zo mooi vind als die andere 2
ik zou dus voor de bovenste of onderste gaan
ik dacht precies hetzelfde
Ik zeg de bovenste! Heerlijk romantisch!
ik vind de laatste taart het mooiste
Ik ga voor de paarse De eerste vind ik persoonlijk iets te flets, de kleur van het lint vind ik niet mooi uitkomen op het marsepein en de tweede, tja, daar moet je van houden, maar persoonlijk zou ik dan voor een ander lint gaan. Maar goed, tis wat iedereen zegt: smaken verschillen. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik vind de paarse voor een bruiloft ook erg mooi, hoewel het natuurlijk wel de smaak is van het bruidspaar.... Moeilijk!!! Ze zijn alledrie erg mooi hoor!
Maar ik vind het ook erg mooi als een kleur terugkomt zoals bij de eerste en de laatste.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zelfde taart maar dan toch net iets anders!