Onderwerp: Ja, jullie hebben er weer 1 bij!
Dag allemaal!
Ik ben Quishiara en ben sinda afgelopen zondag 26 jaartjes jong! Ben sinds 4 maanden moeder van een prachtige dochter. Tijdens de zwangerschap had ik de drang om alleen maar lekkere taarten te eten, maar helaas kon ik ze niet bakken.
Ook kwamen er ineens allerlei programma’s opduiken op Discovery channel zoals; Cake Boss & The ultimate cake off. Tja en dat heeft de knoop doorgehakt om mij helemaal te verdiepen in het bakken van taarten. Mijn man heeft mij aangespoord(hij dacht eerst dat het na een tijdje wel zou overwaaien en dat het te maken had met mijn hormonen) om hier nou eens een keer aan te beginnen, want werd knettergek van me.
Afgelopen zaterdag (Zondag zijn natuurlijk alle winkels dicht) heeft hij mij verrast met een bezoek bij MaakJeTaart in Hoorn en daarbij kreeg ik 4 grote winkeltassen vol met allerlei materiaal en ingrediënten(die mijn man helemaal zelf heeft uitgekozen, dus stiekem is hij er ook mee bezig geweest ); met daarbij de opdracht om ons verjaardagstaart te maken (Hij is vandaag jarig..;))
Hoop dat het me voor zaterdag gaat lukken, aangezien we dan ons verjaardagfeestje vieren.Heb de hele vrijdag ervoor vrij gepland! Als het af is, hoop ik hem hier te kunnen showen.
Groetjes,
Q