1

Onderwerp: bloemen kleuren

Wat gebruiken jullie om de bloemetjes een mooie licht kleur te geven??.. Ik had al even bij glas&glitters gekeken, maar weet niet zo goed welke ik het beste kan doen om een mooi effect op/in die bloemetjes te maken en welke kleur is het mooist :9

2

Re: bloemen kleuren

Ik gebruik dusting poeder.

Welke kleur is echt afhakelijk van welke bloemen ik maak. Ik heb inmiddels al heel wat poederstjes liggen en leke keer wil ik toch weer een andere :/

Ik vind het bij de poeders wel makkelijker om die te kopen in een winkel zodat ik de kleurtjes in het echt kan zien.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Ottolien schreef:

Ik gebruik dusting poeder.

Welke kleur is echt afhakelijk van welke bloemen ik maak. Ik heb inmiddels al heel wat poederstjes liggen en leke keer wil ik toch weer een andere :/

Ik vind het bij de poeders wel makkelijker om die te kopen in een winkel zodat ik de kleurtjes in het echt kan zien.

Bedankt van je reactie!
Bij welke winkel kun je zulke poerders halen dan??..

4

Ze zijn ook te koop bij de webshop, maar ook bij de bekende taartwinkels (en die zitten gelukkig steeds meer door het land).

Dit is de link van de webshop.

Groetjes, Ilonka

5

Ottolien schreef:

Ze zijn ook te koop bij de webshop, maar ook bij de bekende taartwinkels (en die zitten gelukkig steeds meer door het land).

Dit is de link van de webshop.

Bedankt!!..  :thumb:

6

Ik zie net dat er bij de webshop niet veel kleurtjes meer zijn :/

Groetjes, Ilonka

7

Ottolien schreef:

Ik zie net dat er bij de webshop niet veel kleurtjes meer zijn :/

Nee klopt. Ik ben ook een beetje opzoek naar rose..

8

Misschien eens kijken bij 1 van de andere bekende webshops of googlen op dusting taart :/

Groetjes, Ilonka