1

Onderwerp: Nieuw hier!!

Hallo iedereen!

Zo, na een lange tijd sneupen en lezen op de website, toch ook maar aangemeld haha. :)

Mijn zoontje wordt 25 november 1 jaar en ik zou graag een mooie verjaardags taart voor hem willen maken. Nou heb ik nog nooit zo'n mooie decoratie taart gemaakt dus het zal mijn eerste keer worden.

Zijn er nog mensen met tips die ik kan gebruiken bij het maken van een eerste decoratie taart?!.. En welke standaard dingen moet ik zowieso aanschaffen??...
En op welke dag kan je nou het beste beginnen met het maken van de taart?. Een dag voor de verjaardag of 2 dagen.

2

Re: Nieuw hier!!

Welkom op dit gezellige forum...

Voor al je vragen kun je kijken bij

http://www.deleukstetaarten.nl/faq

Maar ook bij allerlei rubrieken vind je bordevol informatie!!

Succes :Y

3

Welkom op het forum :)
Leuk dat je helemaal zo enthousiast bent. Het forum staat boordevol info, dus lees op je gemak eens van alles door, dan vindt je uitgebreide antwoorden op je vragen ;)

Succees en alvast veel taartplezier :D

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Welkom op deze gezellige site.

Het beste kun je een basis taart workshop volgen. Dan krijg je de basis technieken goed door en kun je gelijk je goed orienteren op welke producten je nodig hebt.

Afhankelijk van de versieringen die je gaat maken op je taart maak je het 1 of 2 dagen van tevoren. Een puzzelplaatje kun je zelfs al 4 dagen van tevoren maken.

Succes en laat je wel het resultaat zien.

Fijne dag