1

Onderwerp: Letters met botercreme?

Ik ben nu bezig met een taartje voor mijn ouders die zijn dinsdag 37 jaar getrouwd. En nu wil ik vanmiddag als verrassing een taartje brengen (we wonen namelijk niet bij ze in de buurt). Ik wilde eigenlijk dus vragen of ik met botercreme ook wat op de taart kan schrijven? Of gaat dat niet?
Ja sorry is misschien wel een hele domme vraag, maar ik ben een beginneling dus nog behoorlijk bleu in het taartenwereldje  :o
We moeten er nog wel een uurtje mee in de auto zitten.
Ik hoop wat reacties te mogen ontvangen.
Alvast bedankt.

Carpe Diem!

2

Re: Letters met botercreme?

Hoi Meledje,

Je kan prima met botercreme iets op je taart 'schrijven'. In Amerika versieren ze hele taarten met botercreme! Zet alleen niet de verwarming aan in de auto  ;)

Succes :thumb:

3

Het kan wel, met een spuitzak, maar ik vind het niet zo mooi. Het wordt altijd een beetje korrelig ofzo... Dan zou ik eerder nog snel een doosje van die tubes van dr. Oetker halen en daarmee een tekstje schrijven, dat gaat best aardig. Met Royal Icing is het natuurlijk het mooiste.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Annekehil en glamour bedankt voor jullie reacties!
Da's nou jammer kan ik geen verwarming aan in de auto ;)
Ik  zit net te denken dat ik misschien wel de eerste letters van mijn ouder met pareltjes op de taart maak (dat is misschien wel net zo mooi)
En glamour die tubes die jij zegt van dr. Oetker daar heb ik vorige week nog mee in mijn handen gestaan in de supermarkt, maar ik wist niet of dat mooi zou worden op een taart. Maar die kan ik dus gerust een keer proberen denk jij?

Carpe Diem!

die tubes heb ik bij 1 van mijn eerste taarten ook een keer gebruikt..
http://lh5.ggpht.com/_zkzGhSmkg9I/S8IoIwLDdsI/AAAAAAAACmQ/35FAxczUf38/s640/09042010082.jpg
zo zijn de letters toen geworden.. best prima vond ik..
heb je iniedergeval een voorbeeldje van wat je kan verwachten..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

6

Oh dankjewel riannebianca!
Super dat je er even een foto bijzet.
En inderdaad dat ziet er goed uit, ik dacht eigenlijk dat het niet
zo mooi zou zijn. Ach aldoende leert men  ;)

Carpe Diem!

scheelt altijd als je even een foto ziet he! vind ik zelf ook wel fijn.
probeer het eerst even uit op een test stukje, en niet meteen op de taart.. zonde als het dan even niet lukt!

succes ermee!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

Bij ons waren die dr. Utker-tubes een drama!
(de tekst was een geintje voor mijn vader)

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/IMG_2583.jpg

Groetjes Karine

oei... die zien er idd niet goed uit.. maar volgens mij heb je verschillende.. degene die ik heb zijn ook verkrijgbaar in glitter variant.

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk