Onderwerp: blauw-witte stapel met stencil
Eerste keer stencillen geprobeerd, viel best mee maar kan nog wat oefening gebruiken, had wat de bibber in m'n handen
feedback, tips, kritiek... altijd welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » blauw-witte stapel met stencil
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eerste keer stencillen geprobeerd, viel best mee maar kan nog wat oefening gebruiken, had wat de bibber in m'n handen
feedback, tips, kritiek... altijd welkom
Wauw!!!!
Wat zij zegt!
Wauw!!
ik sluit me aan WAUW!
heel mooi, jammer dat de foto zo donker is, ik kan hem niet zo goed zien
Prachtig! Mooie kleur ook!
waauuww erg mooi!
Geweldig !!
Supermooi!! Alleen: is de kleur nu blauw/wit of mintgroen?
WAUW, Dit willen wij ook nog eens gaan doen.
Denk dat we het volgende week maar eens gaan proberen want dan hebben we een weekje vrij
Supermooi!! Alleen: is de kleur nu blauw/wit of mintgroen?
de kleur is blauw-wit zal eens proberen of ik een foto kan maken bij beter licht.
wauw! Mooi hoor! Hoe ben je met die stencils te werk gegaan? Ik heb er ook 1 die ik van het weekend wil gebruiken en weet nou niet precies hoe...
Super
wauw! Mooi hoor! Hoe ben je met die stencils te werk gegaan? Ik heb er ook 1 die ik van het weekend wil gebruiken en weet nou niet precies hoe...
ik heb de achterkant van de stencil licht ingewreven met crisco zodat het toch wat op het fondant bleef kleven (en laat geen afdruk na) en dan met de icing op een spatel van onder naar boven gesmeerd, heb al doende gemerkt dat een klein beetje echt wel genoeg was. (De eerste afdruk had ik met een hele blob icing gedaan en dat was echt te moeilijk om netjes uit te smeren )
oh!!! Super...heel erg bedankt..ik ga dat es proberen...
Heel erg mooi!
Inderdaad: WAUW!!
Prachtig!
Jammer inderdaad dat je de kleur niet zo heel goed ziet...Desondanks is wel te zien dat het gewoon een geweldig mooie taart is!
wauw hij is erg prachtig
supermooi!
mooi! en ook goed gelukt zo voor de eerste keer!
Prachtige taart alleen de kleur is op de foto is helemaal weg ik hoop nog op een betere want het is een plaatje
Prachtig! Mag ik vragen waar je de onderste stencil vandaan hebt (2e taart van onderen, die met de roosjes)?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » blauw-witte stapel met stencil