Onderwerp: geen idee
Hallo
Ik wil even een oproep doen.In september ben ik 25 jr getrouwd,nu wil ik lekker gaan bakken maar ik weet niet wat...
een stapel bruidstaart of allemaal cupcakes.Welke vullingen..ik ben even inspiratieloos......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » geen idee
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo
Ik wil even een oproep doen.In september ben ik 25 jr getrouwd,nu wil ik lekker gaan bakken maar ik weet niet wat...
een stapel bruidstaart of allemaal cupcakes.Welke vullingen..ik ben even inspiratieloos......
Je oproep staat in de verkeerde rubriek, deze is om taarten te showen. Ik heb je even gemeld, als je bericht in de juiste rubriek komt, heb je wellicht meer kans op reacties.
Bruids- en Stapeltaarten staat in de categorie 'Show off' en is een show-rubriek, geen vraagrubriek.
[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen
Een paar uur op dit forum rondneuzen en veel in de parade kijken, daar krijg je vanzelf inspiratie van. Vaak schrijven mensen erbij wat erin zit, dat is ook leuk om te lezen...
Tja, ligt er een beetje aan hoe druk je wilt zijn tijdens het feest, of dat je hulp hebt. Cupcakes zet je neer en je bent klaar. Een stapeltaart moet je (of iemand anders) aansnijden en serveren. Als je hulp hebt vind ik persoonlijk een stapeltaart mooier, past beter bij de gelegenheid.
Qua vullingen zou ik denken aan iets sjieks; champagnecreme met frambozen bijvoorbeeld. Choclade is ook altijd populair...
Suc6!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » geen idee