Onderwerp: eindelijk dan toch....
Hoi!
Heb jullie (en nu ook "mijn" ) forum al zo vaak geraadpleegd de laatste maanden en eigenlijk altijd een antwoord gevonden op mijn vele vragen dat het er nooit van kwam me eens voor te stellen. Kon gewoon niet, geen tijd kon altijd meteen weer verder met datgeen waar ik mee bezig was.
Nu dan toch eindelijk eens een voorstel-rondje van mij.
Ik ben Willemijn en na een moeizame periode (beetje burn-out ) wilde ik meer tijd besteden aan wat ik echt leuk vind! Bakken dus. En dan kom je vanzelf op deze site en dan is het hek van de dam....
Deze week begonnen met bekleden en decoreren na allerlei baksel en misbaksels te hebben gemaakt....Ik moest echt m'n oven opnieuw leren kennen, Biscuitmix, de blandaschalen en allerlei werkt toch anders dan "gewoon"maar een appeltaart bakken maar ik ben er inmiddels redelijk bedreven in en dus ligt er een leuke voorraad kleine blanda's en een paar vierkante biscuits in de vriezer (zoontjes binnenkort jarig).
Vandaag een Blanda biscuit van 20 cm bekleed als cadeautje voor een zwangere collega....zooooo leuk om te doen en hij is nog gelukt ook , niets ingewikkeld, gewoon leuk.
Ik zal kijken of ik vanavond nog een foto kan plaatsen.
Trouwens, ik wordt wel hebberig van deze hobby.... er zijn zoveel leuke dingen te krijgen! Nog tips over een echte "must-have"??
Groet, Willemijn
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl