1

Onderwerp: Thai Flower art

Ik ben met vakantie, maar helaas is het vrij regenachtig. Voordeel is dat ik wel veel tijd heb om mijn linkjessite te updaten.

Over deze link ben ik enthousiast, daarom wil ik hem ook nog even speciaal hier vermelden.

De site gaat eigenlijk over bloemen maken met koudporcelein maar de techniek is ook toe te passen met gum paste. Ze hebben voor heel veel verschillende bloemen een ebook beschikbaar, waarvan een heleboel gratis te bestellen zijn. Ik heb een gratis ebook besteld, nog niet ontvangen maar ik zal laten weten wat ik ervan vind.

Thai Flower Art
http://www.thaiflowerart.com/english/thaiflowerart/Media/transparent.gif

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Thai Flower art

Ik vind het wel raar dat je voor een ebook 4 Euro verzendkosten moet betalen. Moest jij dit ook doen ?

3

Ik heb zelf ook even gekeken, maar je moet bij de verzending 'ebook' selecteren. De verzendkosten worden dan nul euro.

4

Klopt :) Dat staat ergens zo uitgelegd.

Ik heb hem overigens nog niet ontvangen, er staat ook op de site dat het versturen handmatig gebeurt dus dat het soms eventjes kan duren. We wachten af... :Y

Groetjes, Jozien.

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

bedankt, ik heb er overheen gelezen (lees : niet gelezen  :o )

6

Zie net in mijn spambox dat ik het boek binnen heb, ga vanavond meteen even kijken!

7

Ik weet dat Madhuri idd ook veel koudporcelein bloemen maakt

Is wel heel mooi om te zien,

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Zoals ik beloofd had, zou ik even terugkoppelen :)

De eerste download mislukte, de tweede poging ging goed :) Natuurlijk is koudporcelein niet hetzelfde als gumpaste, maar veel van de technieken zijn goed te gebruiken :Y De e-books bevatten foto's en filmpjes en zijn heel duidelijk!