1

Onderwerp: logo op chocolade of i.d.

Hoi,

Ik vraag me af hoe je een logo of tekst op bijvoorbeeld een klein rondje (grote van 2 euro) chocolade kan krijgen of iets was hard is.. net als bij de bakker..

Ik wil namelijk muffins maken met icing ofzo en daar dan het logo indoen op zo een chocolaadje of iets dergelijks...

kan iemand mij daar meer over vertellen.. ik had voorheen iets op internet erover gelezen maar kan de pagina niet meer vinden...

thnx alvast

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

2

Re: logo op chocolade of i.d.

Je kan ze ook op Icing sheets laten printen en dan uitknippen :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

wij zouden dat eventueel voor je kunnen doen.
Dat staat vaak heel erg leuk.

4

wat is dat precies?? (ik ben nog niet zo bekend met al die termen)  is dat hard of is dat net als snoep papier ofzo??

5

Royal Pie schreef:

wij zouden dat eventueel voor je kunnen doen.
Dat staat vaak heel erg leuk.

wat kost dat?

het is namelijk voor een vrijwillige vereniging voor spelletjes middagen voor kinderen. Wij organiseren speel/knutselmiddagen 1 keer per maand. na de schoolvakantie gaan we hier weer mee verder.. nou leek het mij leuk mini muffins te maken met icing en dan zo een chocolaatje met logo erin... het is dus maar klein...

6

frosty sheets zijn inderdaad een soort snoeppapier, maar dan dikker en met een lichte vanille smaak. Op chocolade kan ook, maar dat is lastiger, dan moet je een transfersheet afdrukken (doe ik ook), maar dan moet je ook chocolade mallen hebben. Je kunt bij sommige bakkers ook wel vragen of ze het voor je willen doen, en dan per chocolaatje betalen.

Op chocoloco punt nl kun je ze ook bestellen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me