1

Onderwerp: even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik zal me eventjes netjes voorstellen, nadat ik al flink gebruik gemaakt heb van al jullie goede tips.

Ik ben Arjette, Ik ben 28 jaar en woon in Aalsmeer.
Ik ben getrouwd en heb 2 kindjes. En stoere vent van 5 en een kleine meid van 2,5 jaar.

Aangezien mijn kleine meid veelste licht is voor haar leeftijd (veelste vroeg geboren), mijn zoontje een erg regenachtige zomervakantie heeft en ik best een nieuwe hobby kon gebruiken, zijn we gaan nadenken over taarten maken.

Op internet van alles gekocht aan fondant en marsepein enz en een paar handige werkspulltjes en toen wilde we aan de slag. De eerste taart die we maakte was zo zielig dat we hem geen eens op de foto durfde te zetten.  Toen kwam ik op dit forum terecht en dat hielp enorm. Ik heb enorm veel goede tips overgenomen.

Gister ben ik dus samen met de kids aan de slag gegaan en vandaag in mijn eentje. Het resultaat 2 prachtige taarten.

We hebben nu dus 3 vliegen in 1 klap en ik weet zeer dat bij het volgende ziekenhuis bezoek van me dochter de weegschaal ineens een goed gewicht aan gaat geven, als ik op dit tempo doorga.

We hebben de taart die we samen hebben gemaakt ook gelijk geproeft en hij smaakte ook nog eens heerlijk. Ik zal eens gaan uitzoeken hoe je foto's neerzet en dan plaats ik de taarten.

Als laatste wilde ik even zeggen dat dit een erg vriendelijk en gezellig forum is. Ik ben tijdens mijn zoektocht ook op forums geweest die minder trek hadden in nieuwelingen aan de harde en absoluut niet opbouwende kritieken te zien die ze hadden op nieuwe mensen.

Groetjes Arjette

Groetjes Arjette

Re: even voorstellen

Hoi Arjette....
Leuke naam!

Hier is iedereen idd heel aardig, dat blijft mij ook verbazen!
Veel plezier met je nieuwe hobby!

Welkom en veel plezier!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

4

Dank jullie wel

(en ik had toch liever anders geheten  :)  Maar ja wie niet)

Groetjes Arjette