1

Onderwerp: Wie helpt mij met ideeen?

Ik heb voor 31 aug een bestelling staan van 8 (losse) taarten. Manager van mijn afdeling gaat met pensioen en heeft bij mij taart besteld om te trakteren. Ik heb volledig de vrije hand maar ze wil alleen niet haar naam er op. Ik werk bij KPN in een contact (call) center en wil denk ik iets in die stijl doen. De manager om wie het gaat, gaat wel elk jaar op vakantie naar Griekenland en komt uit Breda. Nu ben ik hard aan het verzinnen wat ik voor leuk thema kan verzinnen om die taarten mee te versieren... Ik ben geen professioneel taarten bakster dus we moeten het niet al te moeilijk maken ;) Wie heeft er een idee?

May the cakes be ever in your flavor!

2

Re: Wie helpt mij met ideeen?

De taarten zijn wel 'voor anderen', maar vragen om decoratie-ideeën horen niet in deze rubriek :)

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

ok thnx! Soms is het lastig te verzinnen waar zo'n topic moet he ;)

4

hey eve,
koffers zijn natuurlijk altijd gaaf om te maken! past in 't thema van het reizen, en valt op zich volgensmij als moeilijkheidsgraad nog wel mee...

voor kpn kan ik zo niets verzinnen, maar ik moet wel altijd aan de goeeeeeie deals denken als ik ergens kpn zie staan ;)

5

het moeten ronde taarten zijn dus kunnen helaas geen koffers worden ;) Verder nog suggesties?

6

Call center: koptelefoons, draadjes etc. Paar taarten in Grieks thema (blauw/wit/leuke huisjes). Voor Breda weet ik niks te verzinnen.

7

Een taart met bloemen is toch ook altijd goed...? Pip stijl, zou ik heel blij mee zijn. Of een lekkere chocoladetaart? Een paar mooi versierd en een paar "gewone".

Misschien kan je iets met de kleine logootje van de onderdelen die KPN heeft zoals: mobiel, internet, televisie etc?