1

Onderwerp: Baileysvulling en bokkepootjesvulling een combi?

Ik wil graag een keer de Baileysvulling maken en zou hem eerst combineren met mokkacreme, maar ik vind de bokkepootjescreme ook erg lekker. Zou dat samen ook lekker zijn?
Ik zag hem niet bij de combinaties van vullingen staan en met de zoekfunctie kwam ik deze combi ook niet tegen.
Wat denken jullie?

2

Re: Baileysvulling en bokkepootjesvulling een combi?

Persoonlijk denk ik niet dat de smaken goed tot z'n recht komen. Ik gebruik eigenlijk altijd baileys met kersenvlaaivulling of jam, geldt trouwens ook voor de bokkepootjes die gaan hier ook regelmatig met jam/vlaaivulling de deur uit.

Maar ja, ik zou zeggen probeer het eens, misschien is het wel heel erg lekker!

3

Ik had het een keer gedaan en ik vond het zelf niet lekker :s  maar de klanten waren er helemaal dol op :) , smaken verschillen gelukkig,
Ja kan het proberen en kijken of jij het lekker vindt  :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

4

lijkt mij ook erg lekker  :lol:

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

wel erg machtig denk ik...

Ik zing mijn eigen wijsje!

6

Het lijkt mij heel zwaar, volgens mij is het lekkerder er 1 te kiezen en die te combineren met een frisse vulling.

"Life begins where your comfortzone ends."

Klinkt heerlijk!! nooit geprobeerd...

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

8

Mmm, wisselende reacties. Ik heb ook nog een restje botercrememix met verse aardbeien er doorheen. Zou dat een frisse tegenhanger kunnen zijn?

9

mijn idee zou eerder zijn bokkenpootjes dan aarbeien... aardbeien bij bayleys lijkt mij helemaal niet lekker, ik heb baileys creme toen samen gedaan met mocca creme en chocoladecreme geloof ik

10

nickymouse schreef:

mijn idee zou eerder zijn bokkenpootjes dan aarbeien... aardbeien bij bayleys lijkt mij helemaal niet lekker, ik heb baileys creme toen samen gedaan met mocca creme en chocoladecreme geloof ik

Ja, denk toch dat ik maar mokkacreme ga doen. De jam/vlaaivulling sprak mij ook al niet zo aan...