Onderwerp: cupcakes zonder melk, kan dat?
Die cupcakejes (naar een recept van Nigella Lawson), kan dat ook zonder melk? Water ipv melk ofzo, ik heb namelijk dus nooit melk in huis. Vind het zonde om dan de rest van het pak dan weg te moeten gooien.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes zonder melk, kan dat?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die cupcakejes (naar een recept van Nigella Lawson), kan dat ook zonder melk? Water ipv melk ofzo, ik heb namelijk dus nooit melk in huis. Vind het zonde om dan de rest van het pak dan weg te moeten gooien.
Ik heb wel zonder melk gebakken, maar dan gebruik ik sojamelk. Voor jou ook geen oplossing. Maar misschien kan je melkpoeder (niet die voor in de koffie, maar bij de houdbare melk in de supermarkt) gebruiken. Dan kan je aanmaken zoveel als je nodig hebt. Dat wordt ook geadviseerd voor broodbakken met melk. Ik weet niet of de smaak anders is. Succes ermee!
Dat is wel een idee ja, ga ik daar maar eens voor kijken.
poohh AH heeft ook kleine pakjes meeneem melk!!! Misschien is dat anders een idee!!! Staan bij de houdbare yogi enzo!!!
Dat is ook een idee. Tjoh en ik denken dat mijn melkloze bestaan zo'n probleem is;)
Poedermelk smaakt wel heel anders dan gewone melk hoor (veeel minder lekker, zelfs vies vind ik).
Je zou het ook kunnen proberen met een extra ei erdoor. Het gaat erom dat het wat dunner wordt.
Volgens mij kan water ook gewoon trouwens hoor, het is maar zo weinig wat erbij gaat.
In het standaard cakerecept wat ik van mijn moeder heb geleerd gaat niet eens melk. Alleen gelijke hoeveelheden ei, boter, suiker en bloem. Dat recept kun je natuurlijk ook gebruiken.
Laatst had ik geen melk in huis (tijdens een ingeving van ik wil nu cakejes bakken) en toen hebt ik het zonder gedaan ging ook prima hoor!!!
boehoe, nou weet ik het niet meer. Doe wel eerst water, lekker goedkoop:P
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes zonder melk, kan dat?