1 Laatst bewerkt door Elyssa (31-07-2010 15:47)

Onderwerp: Suggesties

Hi meiden,

Ik moet een taart maken voor een jongen van 7 jaar het enigste wat erop moest is een skateboard.
Ik heb al gevraagt of er nog andere hobby's zijn of dat hij andere dingen leuk vind, nee dus.
Nou denk ik er al dagen over na maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik de taart nog meer kan aankleden.
Hebben jullie mischien wat ideeën of voorbeelden ?
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Elyssa

2

Re: Suggesties

Ik maak er volgende week een voor mijn buurjongen van 16. Hij gaat vaak naar Skateland en hun logo ga ik in de taart verwerken net als de grijze, blauwe en rode golf van het logo. Misschien een ideetje?

3

Ik vind dit een hele leuke:

http://www.cakepicturegallery.com/d/15109-2/Skateboard+ramp+cake.JPG

4

Idd zeg , meiden ik ga eens ff kijken , enne mochten er nog meer van deze goede ideeën zijn dan hoor ik het graag hoor ;)

5

De taart op dit plaatje is helemaal geweldig!

Ik weet niet of het een brokkepiloot is maar anders kun je er ook nog een rolletje pleisters, gipse been, helm, elleboog- kniebeschermers of een fantasiebord waarop gewaarschuwd wordt voor skatters er bij doen.

Ben heel benieuwd hoe je taart wordt. Krijgen we t.z.t. nog een foto te zien?

Succes!

6

Grafitti??

7

Je kunt ook een puzzelplaatje doen

Als je op kleurplaat skate of skater zoekt, kom je al een heel eind.

Maar ik weet even niet hoe oud hij wordt...

Als hij wat ouder is. Skaters hebben hun eigen kleding merken,

Carhartt en billabong bijvoorbeeld. Die hebben daar dan weer logo's van.

En converse is een bekende sneaker die ze vaak dragen. (die met het sterretje ;) )

Succes!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

8

Oh ja dat zou ik ook nog kunnen , een foto plaatsen van de taart ik weet. Het niet hoor dat heb ik nog nooit gedaan.
Daar moet ik nog een tijdje voor oefenen ;)