1

Onderwerp: maatvoering large cupcake pan / multi cavity cupcake pan

Kan iemand me helpen.....

thuis   ( ben nu op vakantie )  heb ik de multi cavity cupcake pan .  Nu zei mn lief net tegen me dat ik in de shop wel mag bestellen voor mn verjaardag.....en ik denk aan de large cupcake pan ( giant cupcake !) .

Nou kom ik er op de site niet achter of die laatste in mijn oven past ( net als die kleine cupcakes , zeg maar . )

Kortom is de maat van de grote ongeveer gelijk aan die van die 3 kleine ?

Kan iemand me REDDEN........dan kan ik snel bestellen en is t misschien eerder bij mij thuis dan wijzelf   ;)

Bedankt vast

GUUS

PS  wij hebben prima weer gehad vandaag///ben zelfs weer wat verkleurd....

Re: maatvoering large cupcake pan / multi cavity cupcake pan

je kunt je oven toch opmeten?

dit zijn de maten van de large cupcake pan:

Afmeting: 39 x 20,5 x 10.3cm.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

De maat van de large cc pan is 39x20,5 x10,3 cm en bijvoorbeeld de 12 muffin/cc pan is 40x25x5 cm.

Hoop dat je hier verder mee komt en nog een fijne vakantie.

4

Ha Noellie ,   bedankt voor je antwoord....heb alleen die 2 die ik vermelde telkens in gedachten gehad...maar kan ook die largeccpan met een gewone  ccpan vergelijken...

En....uhh.....Tirza....................heb mn oven niet mee op vakantie.....ik heb veel meegenomen maar zover gaat het nu ook weer niet ! ;)

ooooowwwwww........  :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Noelli ,   ik heb alleen een siliconen cc pan !  En daar weet ik de maat niet van...en ben nog steeds op vakantie...maar ik neem de gok...die maat zal toch niet zoveel verschillen...??

THANKS AGAIN