1

Onderwerp: Helemaal nieuw

Hoi Allemaal,

Ik ben Marije (Gobje) ben 33 jaar en ik ben echt helemaal nieuw in het bak gebeuren, dus zit vol vragen...
Wel ben ik al jaren dol op het bakken van cakes, brownies, muffins\cupcakes en taarten, en prop mensen in mijn omgeving vol met deze zelfgebakken lekkernijen  :D
Maar nu wil ik echt een stapje verder, dus decoreren met fondant, marsepein en spuitzakken (die heb ik net vandaag gekregen, en snap er nu al niets van  :o  haha) etc.etc.

groetjes Gobje

Re: Helemaal nieuw

Welkom!
en veel bakplezier! :)

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Welkom op het forum, veel bak en decoreerplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Thanks,

zodra ik mijn eerste taart heb gebakken, zal ik hem showen  :)
weet alleen nog niet hoe het eruit gaat zien haha

5 Laatst bewerkt door mamski (31-07-2010 15:45)

Hallo

Ik ben Yvonne en ben sinds afgelopen week besmet met het cupcake virus.
Ik heb vroeger wel vaker gebakken, slagroomtaart, mokkataart, maar nog nooit met rolfondant gewerkt.
Zoals ik al zei, van de week voor het eerst cupcakes versiert met rolfondant. Had maar 1 kleur gekocht, dus het was even behelpen maar ik heb inmiddels besteld in de shop en hoop het volgende week in huis te hebben.
Dan ga ik pas echt oefenen en uitproberen.
Ik heb er helemaal zin in.
Fijn dat er zoveel feedback te vinden is op deze site en dat je met je vragen terecht kan.

groetjes, Yvonne

sorry iets verkeerd gedaan, ik heb me opnieuw voorgesteld

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

6

Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier gewenst met alles wat je nog gaat maken :thumb:

7

komt wel goed alles op z'n tijd leren en zeker oefenen :Y
Veel bak en decoplezier gewenst :D

Gr. Madhuri