1

Onderwerp: Weer een nieuw gezicht!

He hallo iedereen!

Ik zal me ook even netjes voorstellen.
Ik ben Marloes, 25 jaar, erg creatief, maar nog nooit een "echte" taart gebakken. Binnenkort is mijn vriend jarig en ga ik mijn allereerste taart maken. Ik hoop dus dat hij lukt.

Ik denk dat ik hem een paar dagen van te voren al ga maken en dan invriezen, mocht het dan niet lukken kan ik altijd nog naar de multivlaai ofzo  :lol:

Owja, ik woon in drenthe, nog net, als ik de straat oversteek ben ik in groningen :D

Als jullie nog wat willen weten, just ask....

2

Re: Weer een nieuw gezicht!

Oeh spannend de allereerste keer. Wel veel foto's maken, dat is leuk als je nummer 100 maakt ;) Kun je nog eens terugkijken hoe je ooit begon :)
Ow en wel posten he!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

3

Welkom!

Waar in Drenthe/Groningen woon je? Ik woon in stad! En woon je al je hele leven in Drenthe? En welke middelbare school heb je gezeten? Zijn van dezelfde leeftijd!

Op 24 augustus ga ik een workshop volgen in Burgum bij Zoet met Taart misschien voor jou ook een idee om heen te gaan?

Heel veel bakplezier en wellicht tot ziens!

Groetjes
Rixt

just started

4

Hoi Marloes!

Welkom en wat een prachtige naam!  :lol: Spannend, je eerste taart. Ben benieuwd naar het resultaat!

Groetjes, Marloes

Mijn site op hyves: http://toffetaarten.hyves.nl/

5

welkom op dit gezellige forum :Y

Heel veel p;lezier met alles wat je nog aat maken :thumb:

6

Kappie schreef:

Welkom!

Waar in Drenthe/Groningen woon je? Ik woon in stad! En woon je al je hele leven in Drenthe? En welke middelbare school heb je gezeten? Zijn van dezelfde leeftijd!

Op 24 augustus ga ik een workshop volgen in Burgum bij Zoet met Taart misschien voor jou ook een idee om heen te gaan?

Heel veel bakplezier en wellicht tot ziens!

Groetjes
Rixt

Ik woon in Nieuw Buinen, nu 5 jaar. Oorspronkelijk kom ik uit Glanerbrug, verhuisd naar Enschede toen ik 2 was en weer terug verhuisd naar Glanerbrug op mijn 12de. Op mijn 16e heb ik de liefde van mijn leven ontmoet, en omdat hij in Eerste Exloermond woonde ben ik op mijn 20ste daar heen verhuisd, en nu sinds januari 2010 wonen we in Nieuw Buinen :D

Hihi hoezo uitgebreid ;)

Wat voor workshop is het? waar kan ik meer informatie lezen over deze workshop?