1 Laatst bewerkt door Liens (29-07-2010 09:12)

Onderwerp: Macarons!

Ik heb ook voor het eerst gewaagd aan macarons. Al bij al vind ik ze behoorlijk goed gelukt! Ze zijn gevuld met woudvruchtenmousse   :9 zeker nog eens voor herhaling vatbaar!

Zo gingen ze in de oven:
http://i996.photobucket.com/albums/af84/Liens28/Cupcakes/IMG_9017.jpg

En zo kwamen ze eruit! :lol:

http://i996.photobucket.com/albums/af84/Liens28/Cupcakes/IMG_9075.jpg

http://i996.photobucket.com/albums/af84/Liens28/Cupcakes/IMG_9037.jpg

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

2

Re: Macarons!

jum!! ziet er goed uit!! :9

3

heerlijk, ze zien er ook mooi uit

4

wat zijn ze mooi  :Y  :Y  :thumb: en de kleur echt geweldig !
met welk recept is dit je zo goed gelukt ???

yummie yummie

carpe diem

6

Mmmmmmmm :9

7

ow die zien er heerlijk uit...

Happiness is a CAKE!!

8

Geweldige oven die vult en stapelt voor je  ;)
Even zonder dollen, ze zien er prachtig uit. Ben erg benieuwd naar je recept, wil ze zelf binnenkort ook proberen.
Heb gelezen dat ze na 2 dagen lekkerder smaken, hier al ervaring mee of redden ze het niet zo lang?

9

ohhhhh ik wil ooooook, kan je het recept wat je hebt gebruikt misschien naar me doormailen?

10

wow dat ziet er goed uit! :D

11

Ook ik zou graag het recept hebben!Heel mooi en lekker zien ze eruit!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

12

Ohhh moet er toch eens mee aan de gang.....heb een tijdje (1/2 jaar) geleden een boek gekocht over macarons maken. Maar nu ik deze zie ga ik denk ik ook maar eens aan de slag.
Zien er heerlijk uit.

Groetjes v. Annette.

13

oeeh.. zo lekker!!!! ben ook benieuwd naar het recept!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

14

Bedankt voor jullie fijne reacties!  :)

Ik heb het recept van Bakerella gebruikt, het staat geloof'k ook hier tussen de recepten. En of ze na 2 dagen lekkerder smaken weet ik niet want ik kwam gisteravond thuis en toen waren ze al allemaal verdwenen  :lol:  :+

Ik vond ze wel leuk om te maken en door de bosvruchtenmousse waren ze ook heerlijk fris. Ze zijn namelijk wel érg zoet hoor!

x Liefs van Lien x

15

Zie zien er zowel prachtig als heerlijk uit :P

16

wauw!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

17

ik heb ze ook geprobeerd en ergens onderweg ging er iets mis, ze bleven veel te dun en liepen uit, er kwamen ook barstjes in  :nooo  zien er dus niet uit, maar.....ze zijn me toch heerlijk, ik wist niet dat ze zoooo lekker waren  :D
nu de kant en klare mix maar eens proberen, kijken of dat beter gaat

18

Ik wil dit ook zo graag een keer maken, maar op een of andere manier mislukken dit soort dingen altijd bij mij. NU las ik dat gertieneke het had over de kant en klare mix. DAT klinkt mij als muziek in mijn oren. Weet iemand misschien waar ik deze kan krijgen in de buurt van amsterdam?

alvast bedankt.

I love the tree C's: Cakes, Chocolate and Candy.

19

sammielove schreef:

Ik wil dit ook zo graag een keer maken, maar op een of andere manier mislukken dit soort dingen altijd bij mij. NU las ik dat gertieneke het had over de kant en klare mix. DAT klinkt mij als muziek in mijn oren. Weet iemand misschien waar ik deze kan krijgen in de buurt van amsterdam?

alvast bedankt.

Ik zou niet weten waar je het kan kopen , ik heb hem besteld bij Ellen, het leek mij ook zo handig  :D

20

gertieneke schreef:
sammielove schreef:

alvast bedankt.

Ik zou niet weten waar je het kan kopen , ik heb hem besteld bij Ellen, het leek mij ook zo handig  :D

ik ben er ook wel heel benieuwd naar, maar wie is Ellen??  welke site kan ik het vinden?

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

21

riannebianca schreef:
gertieneke schreef:
sammielove schreef:

alvast bedankt.

ik ben er ook wel heel benieuwd naar, maar wie is Ellen??  welke site kan ik het vinden?

ik heb je gemaild, want een link naar andere webshop kan niet hier

22

gertieneke schreef:
riannebianca schreef:
gertieneke schreef:

ik heb je gemaild, want een link naar andere webshop kan niet hier

dankjewel! heb het ontvangen.. zo eens even rondkijken op die site!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

23

Bestaat er een kant en klare mix voor macarons? Gaaf seg! Dat wil ik ook wel eens uitproberen dan, ben benieuwd of het dezelfde smaak heeft! Bedankt voor de tip  :thumb:

x Liefs van Lien x

24

Jam jam, krijg honger van dit beeld  :9

25

Liens schreef:

Bestaat er een kant en klare mix voor macarons? Gaaf seg! Dat wil ik ook wel eens uitproberen dan, ben benieuwd of het dezelfde smaak heeft! Bedankt voor de tip  :thumb:

ik heb je gemaild