1

Onderwerp: Goedemiddag

Hoi!

Ik ben Suzanne ben 24 jaar doe aan scrapbooking en door een scrapforum ben ik in aanraking gekomen met het taarten maken.
Ik heb een workshop gevolgd en daarna mn 1e taartje gemaakt.. vind het erg leuk om te doen dus ik wil er meer over weten..

Als jullie vragen aan mij hebben dan hoor ik het graag :D

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

2

Re: Goedemiddag

Welkom!

Heel veel plezier met het rondsnuffelen op dit forum en het taarten maken toegewenst! :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Hoi Suzanne!

Welkom! Grappig, van scrapbooken naar taarten maken! Het is natuurlijk wel allebei erg creatief bezig zijn. Leuk! Veel plezier met deze verslavende hobby en we kijken uit naar foto's van je eerste taartje en natuurlijk taartjes die wellicht nog volgen!

Groetjes, Marloes

Mijn site op hyves: http://toffetaarten.hyves.nl/

4

foto's van mijn aller eerste taartje van de workshop kan je vinden op www.lil-suz.blogspot.com

mn 1e eigen thuis gemaakte taartje komt daar binnekort ook op... nog geen tijd gehad om die erbij te zetten haha

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

5

Welkom op het forum, creatief genoeg zo te horen. Je workshoptaartje ziet er ook al goed uit, dat beloofd wat! Succes!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Veel bak en decoplezier gewenst :D

Gr. Madhuri

7

Leuk,weer een collega bakster uit Oss d'r bij!
Welkom op het forum!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

8

Welkom op het forum, en heel veel bakplezier gewenst :Y