1

Onderwerp: Pfff, hoofdbrekers ... what was I thinking??? ;-)

Ik ben natuurlijk nog een vreselijke taart-nitwit ;)

Maar toen ik de laatste schoolweek de piepschuimen 'taart' zag die de juf te leen had (haar eigen taart was 'op'), had ik voor ik erover nadacht beloofd in de vakantie wat moois te maken. Het was echt een triest dingetje.
Ik hoor het mezelf nog zeggen:
'Oooooooo, laat dat maar aan mij over!'

Aiaiaiai, Karine ... nádenken voor je wat roept!

De eerste voorbereidingen zijn getroffen. Dummies komen vanmiddag mee met de post. Nieuw fondant ... ik vond dat ik ook wel wat nieuwe uitstekers verdiend had.  :D

Maar dan ...

Hoe moet zo'n ding eruit komen te zien? Ik zie hier zo vreselijk veel leuke dingen, maar daar moet ik keuzes in gaan maken, er is ook maar zoveel ruimte dat je kan benutten he ;)

Nu is dus mijn vraag ... hoe doen jullie dat?
Tekenen jullie van te voren wat je wilt maken of ga je gewoon aan de slag?
Wanneer besluit je dat je moet stoppen met dingen toevoegen?

Echt, ik word gewoon moe van mezelf, in mijn hoofd ga ik van bloemen, naar vlaggenlijnen, ballonnen, neeee toch maar stippen, leuk een beertje erbij, ok geen uitstekende dingen want kleuters, hmmmm ook nog letters, welke kleuren, toch bloemen, nee toch stippen want anders gaan die jongens misschien zeuren ...

Vermoeiend ;)

Groetjes Karine

2

Re: Pfff, hoofdbrekers ... what was I thinking??? ;-)

wel herkenbaar hoor..
maar om je zelf de tijd te gunnen..moet je echt globaal een thema kiezen... het kan helpen om een schets te maken
op cakecentral heb je templates van alle vormen taart..die kun je printen en dan gaan versieren zoals je je taart wil hebben..
ik doe dit mestal voor grotere projecten..maar vaak heb ik het ook al in mijn hoofd zitten..dus weet meestal wel wat ik ga doen...maar wel naar eerst een strijd geleverd te hebben met welke keuzes hahaha
succes

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Re: Pfff, hoofdbrekers ... what was I thinking??? ;-)

Dank je wel :)

Ik begin richting beslissen te komen.
Mijn vakantie is afgelopen, dus ik heb in ieder geval al besloten vandaag die dummies even af te schuren. En om de fondant te gaan kleuren.
En dan de rest tussen de nacht en avond-diensten door ;)

Groetjes Karine