1

Onderwerp: infoTaartje.nl vernieuwde site online!

Dag allemaal!

Eindelijk, eindelijk is de vernieuwde infoTaartje.nl online!
Voor iedereen die nog steeds wacht op het toevoegen van haar link op infoTaartje.nl: bedankt voor je geduld!!
De site wordt nog steeds bijgewerkt, de mails worden doorgespit (het zijn er nog heel wat), maar ik hoop begin augustus alles te hebben toegevoegd.
Mocht je nog een link missen: voel je vrij om deze naar me te mailen!
info@infotaartje.nl
Nogmaals bedankt voor jullie geduld!
Groetjes, Car
infoTaartje.nl

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

Re: infoTaartje.nl vernieuwde site online!

he wat leuk!!! Ik dacht dat je er mee was gestopt oid...

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik zat er al een jaar mee in mijn maag, ik wilde 'm graag updaten, maar had er gewoon geen tijd voor: werken, kinderen, en dan mijn bedrijfje Uno per Uno, dat enorm goed gaat. Maar toen kwam de vakantie :)  Een paar dagen ongezellig computernerd geweest en dan natuurlijk bedenken: dit had best eerder gekund!
Maar goed, hij is er nu, en zal alleen nog maar mooier, uitgebreider en beter worden! Kom maar op met die links!  :D

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

4

Je hebt mail ;) En nog een keer mijn complimenten!  :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

die links, zet je er alleen bedrijven op??

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6 Laatst bewerkt door Chantelle (27-07-2010 06:32)

heey wat is de site super mooi geworden!!! hoop dat ik er nu snel op sta  ;)

7

Wow, dat is echt supermooi geworden!

Mijn complimenten! Het was al zo'n handige site, nu is ie nog overzichtelijker!

Ik had een tijdje terug al een mailtje van je gekregen dat mijn linkje er ook bij zou komen te staan op de vernieuwde website! Maar wil je nog wel een keertje mailen als het nodig is! :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

8

Een websitevermelding kost niets. Iedereen die graag taarten bakt en decoreert, kan zijn/haar link gratis laten plaatsen bij infoTaartje.nl, ongeacht of je hobbyist of professional bent.

Iedereen is welkom, maar er is één belangrijke regel: de taarten die je op je site presenteert moeten ook echt van jezelf zijn!

Als je je site graag op infoTaartje.nl wilt zien, stuur dan een e-mail naar info@infoTaartje.nl met daarin de URL naar je website, je woonplaats én provincie.

Ik werk de mailbox geleidelijk door, maar je mag best nog een mail sturen, de dubbele haal ik er wel uit!

Adverteren kan ook, maar daar zijn wel kosten aan verbonden. Voor meer info kun je ook een mailtje sturen.

Fijn dat jullie 'm mooi vinden!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

9

Dit is echt een bericht voor de www-rubriek, dus even verplaatst :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

De vernieuwde site ziet er schitterend uit. Petje af en fijn dat je er toch mee doorgegaan bent. Ik kan me nog goed herinneren dat ik jaren terug via infotaartje m'n eerste workshop heb gevonden en vervolgens was 't hek natuurlijk van de dam.  :lol:
Keep up the good work!

Enne ... 'k stuur je ook nog even een mailtje voor een vermelding! ;)

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

11

Wow, wat een handige en overzichtelijke site!

Ik zie dat er in de regio Groningen nog maar heel weinig vermeldingen staan, ik denk er nog even over na of ik je ook een mailtje ga sturen...

12

De nieuwe site ziet er helemaal super uit  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

13

Ziet er heel gaaf uit! Ik was ook bang dat je gestopt was. En van mij vind je waarschijnlijk al twee (oude) mailtjes.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

14

het ziet er idd een stuk overzichtelijker uit! hopelijk vind je mijn mailtje ook gauw weer....

Groetjes, Dorothea.

15

Je site is echt heel erg mooi geworden !!!
Moest laatst nog aan je denken, vroeg me af hoe het met jou en je kindje was want na de geboorte is het heel rustig geworden hier op het forum  :shh:
Maar leuk dat je weer tijd hebt gevonden om ons mee te laten genieten van je site  :Y
Trouwens , je eigen bedrijfje ziet er ook super uit !

Groetjes Nicole

16

Complimenten, je site ziet er goed uit.
Ik was er vanochtend even op aan het snuffelen en had dus al gezien dat je hem vernieuwd hebt! :Y

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja