Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een roze barbietaart
Pagina's 1
Deze Barbie zal vast in de smaak zijn gevallen!
ze vonden hem prachtig, hoe doe zal gaan proeven ben ik benieuwd!
Heel leuk geworden, mooie strik ook van achter!!
Mooi geworden zeg! Hele mooie plooien en een erg leuk randje!
Wat een prachtige jongedame... van bloem tot rand helemaal perfect!
dank je dames! heb en nieuwe tactiek gevonden om de plooien mooi te krijgen!
Wauw, wat een sjieke tante!
Enne... hoe heb je die plooien dan zo gekregen?
Groetjes Ingrid
Wat een mooie barbie! Mooi zo met die strik aan de achterkant!
Wauw, wat een sjieke tante!
Enne... hoe heb je die plooien dan zo gekregen?Groetjes Ingrid
ik had de biscuit nadat ik de marsepein erover had gedaan op een vaas gezet, dat was zeg maar mijn draaiplateau, ik hoefde dan alleen de vaas te draaien wil ik bij de andere kant van de jurk te wezen. De onderkant is dat ook vrij, zo kan je makkelijk plooien maken met de steel van een dikke penseel of een stokje. Ging heel goed! Wanneer de prinsses helemaal klaar is haal je hem van de vaas en leg je hem op een schaal op doos. zo valt de jurk heel mooi, zie eerste foto. Bij de 2de foto zat ie nog op de vaas.
ZE ziet er prachtig uit!!! Heel mooi gedaan!!
Mooi zeg, met die plooien en die onderste rand. Vind ik toch echter vallen dan zo'n gladde jurk.
Wat een goed idee over de vaas zeg. Ik vind de plooien zo mooi en ja de rest van de princes ook. Ik kan me goed voorstellen dat zij in de smaak viel
Alleen als ik naar de tweede foto kijk zou ik het bovenste gedeelte van de taart iets bijgeneden hebben om de rok iets meer vorm te geven. Van de voor en achter kant valt het minder op.
groetjes Francisca
Mooie dame hoor.
Wauw, wat een prachtmeid!!
Wat een goed idee over de vaas zeg. Ik vind de plooien zo mooi en ja de rest van de princes ook. Ik kan me goed voorstellen dat zij in de smaak viel
Alleen als ik naar de tweede foto kijk zou ik het bovenste gedeelte van de taart iets bijgeneden hebben om de rok iets meer vorm te geven. Van de voor en achter kant valt het minder op.groetjes Francisca
dank je dames,
franky, ja dat doe ik ook normaal, maar omdat de barbie lange benen had dacht ik, dat ik maar niks er af snijd zodat de barbie er toch in paste, maar niet dus, moest haar toch amputeren! hiihihi
Ze heeft inderdaad wel erge dikke billen zo... ! Maar je plooien zijn super! Goeie uitvinding al zou ik wel bang zijn dat de zwaartekracht de rok uitelkaar trok...
Hij is echt leuk geworden !!
En inderdad zijn je plooien mooi gevormd dus dat met die vaas gaan we onthouden
En wat vonden de kinderen er van ?....
thanks dames: De klant en the kids onden het heerlijk
mooi hoor! en wat heb je de plooien mooi in de rok! dat lukt mij nog niet zo..
groetjes CIska
dank je, was voor mij ook pas de 2de barbietaart
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een roze barbietaart