Onderwerp: walnoot bonbons, theepot cc's en ijs in toef
Ja dat is een hele mond vol 
Beetje achterstallig werk met plaatsen, dus nu maar even alles tegelijk van wat ik de laatste tijd heb gefabriceerd 
Ik kocht bij de notenboer altijd walnootbonbons, heerlijk en echt een stukje jeugdsentiment hier (en ben pas 19 dus kun je nagaan
haha) Maar nu kwam ik op het idee dat ik dat zelf ook wel kon en in veeeeel leukere kleuren! Ook nog een foto van in de verpakking, vond het wel erg leuk om zo cadeau te doen.

2 jaar geleden heb ik een cupcake theepot gekregen, nu leek het mij wel erg leuk om bijpassende cupcakes hiervoor te maken, vond het resultaat erg leuk geworden!

Tot slot, ik wilde graag een keer toeven van swiss meringue crème maken. Had ook nog een leuke ijsjes uitsteker dus mooi gecombineerd. vond de crème alleen wel nog te boterig smaken. had de verhouding 1-2-3 gebruikt en er wat vanille extract doorheen gedaan. Iemand tips?

Sorry voor de vele foto's
maar vond ze zo leuk geworden. Heb er nog meer dus heb jullie nog bespaard, haha. Druk bezig om mijn fotografie kunsten te oefenen dus dat zorgt voor veeeeeel foto's
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl