1

Onderwerp: Wie heeft er leuke ideen voor een taart voor een meisje van 1 jaar

Hoi hoi,

wie kan me helpen.
Mijn dochter word eind september 1 jaar en wil een hele mooie taart voor haar gaan maken.
Ik vind het best moeilijk omdat ze zelf nog niet echt kan zeggen wie en wat ze leuk vind.
Bij mijn andere dochter (5jaar)was het makkenlijk die zei al meteen ik wil een Barbie en een Mega Mindy taart (en die waren trouwens ook erg goed gelukt).

Ik maak een rechthoekkige taart,hoe kan ik die decoreren
Hebben jullie misschien ideen of afb van taarten vor 1 jarige meisjes?

Alvast Bedankt

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten

2

Re: Wie heeft er leuke ideen voor een taart voor een meisje van 1 jaar

Ik denk dat er heel veel te vinden is. Ik heb er ook genoeg in mijn fotoalbum staan. Taarten voor 1-jarigen gaan meestal meer over wat ouders mooi en leuk vinden, dan wat de kinderen leuk vinden. Soms hebben ze wel een voorkeur voor een bepaalde knuffel, die toevallig bekend is, of ouders vinden een bepaald disney verhaal leuk, of het kindje reageert heftig op een tv programma. Maar meestal gaat het om de ouders. Van teletubbies tot elfjes en vlindertjes, alles komt voorbij.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Re: Wie heeft er leuke ideen voor een taart voor een meisje van 1 jaar

Ook mijn dochter word in september 1 jaar, zelf organiseren wij een High Tea en ga ik alleen cupcakes maken (en natuurlijk nog meer lekkers). Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat het thema is, ik denk pip.... met het roodborstje aangezien het servies daar ook van is. Maar ook erg leuk vind ik details van het geboorte kaartje met een 1 erbij! Misschien is dat iets voor jouw taart?  :P