1

Onderwerp: iemand ervaring met Kenwood km020 machine?

Hallo,

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met dit apparaat? Ik overweeg om te gaan investeren, maar zie op alle sites dat ik m bijna nergens kan gaan bekijken....en was dus nieuwsgierig naar jullie ervaringen??? Het is nogal een rib uit mijn lijf, maar goed, het lijkt mij een heerlijke machine om mee te werken....

Ik hoor graag jullie reacties! :Y

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

Re: iemand ervaring met Kenwood km020 machine?

ha ik lees even mee... ik ben nog al van de grote hoeveelheden en daar kan die wel weg mee....  :lol:

liefs marieke

3

Als ik ooit nog eens geld over heb en mijn andere mixer gaat kapot dan wordt het er ook 1 uit deze serie!
Van de week bij de Sligro de, geloof ik, KMM760 gezien voor iets minder dan 300 euro...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

ik wil ook graag zo'n grote! ben er alleen nog niet uit welke en wanneer en vooral, net als jij; waar haal ik hem????
nu heb ik een KM264 dus ik neem aan, dat het eigenlijk veel hetzelfde is, alleen dan een slag groter.

Groetjes, Dorothea.

5

Hoi Damens,

ik heb een tijdje geleden dit apparaat aangeschaft. Bij de mediamarkt kun je hem gewoon bekijken. Ze deden er niet moeilijk over hebben hem uit de doos gehaald en alles laten zien.

Bij de mediamarkt kosten die toen 200euro maar ......... bij de Makro heb ik hem toen voor 120 incl btw gekocht. Was aanbieding maar ik denk dat ze zowiezo daar goedkoper is.

Het is een super machine! in de 10 min. die die moet mixen kun je zelf andere dingen voorbereiden.

Suc6 met de aanschaf!

Groetjes Bianca